Posebnu atrakciju na reliju električnih vozila predstavljali su modeli Tesle, mali sportski Roadster te sportska limuzina Model S. Američki električni automobili privlačili su pažnju gdje god se pojavili. Osim vizualno, ovi automobili su dominirali u natjecanju. Naime, osim što ubrzavaju do 100 km/h za samo 4,4 sekunde, imaju deklarirani domet od 502 km, tako da im punjenje nije bilo potrebno niti na jednoj etapi. Ipak, nezamijećenima nisu prošli niti ostali sudionici. Bilo je tu zaista svega: od malih Smartova, preko Mitsubishija i-MiEV, Citroëna C-Zero, Nissana Leafa, pa sve do zanimljivih prerada starih modela poput Bube i Tica.
Nakon što su sudionici, među kojima je bila i ekipa 24sata u Nissan Leafu, odvozili 750 kilometara, dojmovi su bili izmiješani. S jedne strane elektroautomobili oduševljavaju svojim tihim radom, niskim troškovima struje, elastičnošću i velikim okretnim momentom, no sve to kvari relativno mali doseg s jednim punjenjem, zbog čega su neke etape bile itekako dugotrajne. Osim toga snaga i moment motora teško dolaze do izražaja kad je prva stvar na pameti štednja. Stoga se većina etapa vozila brzinama između 50 i 80 km/h. Zaključak, električni auto još nije zreo za ozbiljniji izlazak iz grada. Osim Tesle, no Model S s cijenom višom od 100.000 eura u Njemačkoj ipak je kategorija za sebe i većini će ostati samo san.
Reli je na površinu izbacio još jedan problem, nedostatak infrastrukture za punjenje električnih automobila. Tako su se sudionici i organizatori snalazili na razne načine, posuđivali struju u kafićima, trgovinama, autokampovima, a da organizator nije na put poveo i veliki kamion s dizelskim agregatom i generatorom, pitanje je bi li itko osim Tesla stigao na cilj. Osim vožnje javnim cestama, reli se sastajao od atraktivnih brzinskih ispita spretnosti u centrima gradova, koji su privukli veliku pažnju lokalnih stanovnika, ali i turista iz zapadnih zemalja, koji također nisu naviknuti na toliko neobičnih automobila na jednome mjestu.
Pored Tesla atrakciju su predstavljala dva modela XD tvrtke Dok-Ing. Hrvatski mali električni trosjedi u vožnji se doimaju vrlo zabavnima i čini se da nisu daleko od neke vrste serijske proizvodnje. Ipak, to je i dalje vrlo upitno. Na kraju relija gotovo svi sudionici dobili su neku vrstu nagrade jer ovo je bio ipak svojevrsni pothvat. Ipak, mi ćemo se s idućim električnim automobilom koji nam dođe u ruke ograničiti na grad. Njihovo vrijeme tek dolazi.
Prerade Bube, AX-a, Smarta, Jeepa, Tica...
Kapu dolje zaslužuju samouki majstori koji su električne automobile sklepali u garažama. Njihovi ljubimci nisu nimalo zaostajali za serijskim modelima, u čiji su razvoj uložene stotine milijuna eura. Najnapredniji prerađeni automobil bio je slovenski Smart nazvan Piki4.