Vlasti u mnogim državama žele njihovu zabranu u velikim gradovima ili u potpunosti, a novi test otkriva koliko su zapravo u krivu. ADAC je testirao potrošnju i emitiranje štetnih svih plinova
Vidi originalni članak
Političari se zbog neznanja ili nekih drugih skrivenih razloga posljednjih godina sve više bore protiv dizelskih auta.
Njemački Stuttgart je najavio potpunu zabranu dizela, osim najnovijih Euro 6 modela, od 2018.
No najnoviji eko test ADAC-a pokazao je da mnogi dizelaši manje zagađuju od nekih benzinaca te da neki Euro 5 automobili izbacuju manje štetnih tvari od modernijih i “čišćih” Euro 6 modela. ADAC je testirao potrošnju i emitiranje štetnih svih plinova, posebice dušičnih oksida. Izuzmemo li električne modele i hibride, najčišći je novi Suzuki Ignis, a druga je dizelska E-klasa. Ford ima čak tri modela među top 10 zagađivača.
Ekološki auti i najveći zagađivači na tržištu
1 Suzuki Ignis
benzinac 1.2 90 KS
Bodovi: 84
benzinac 1.2 90 KS
Bodovi: 84
2 Mercedes E 220
dizel, 2.0, 195 KS
bodovi: 80
dizel, 2.0, 195 KS
bodovi: 80
3. Mitsubishi Space Star
benzinac, 1.2, 80 KS
bodovi: 76
benzinac, 1.2, 80 KS
bodovi: 76
4. BMW 118 d
dizel, 2.0, 150 KS
bodovi: 75
dizel, 2.0, 150 KS
bodovi: 75
5. Citroën C3
Benzinac, 1.2, 110 KS
Bodovi: 74
Benzinac, 1.2, 110 KS
Bodovi: 74
1. Nissan Navara
dizel, 2.3, 190 KS
bodovi: 0
dizel, 2.3, 190 KS
bodovi: 0
2. Ssangyong Korando
dizel, 2.2, 178 KS
Bodovi: 1
dizel, 2.2, 178 KS
Bodovi: 1
3. Ford Focus RS
benzinac, 2.3, 350 KS
bodovi: 6
benzinac, 2.3, 350 KS
bodovi: 6
4. Ford Edge
dizel, 2.0, 210 KS
bodovi: 9
dizel, 2.0, 210 KS
bodovi: 9
5. Citroën SpaceTourer
dizel, 2.0, 150 KS
Bodovi: 11
dizel, 2.0, 150 KS
Bodovi: 11