Testni model je top izvedba Eclipse Crossa i teško je naći nešto čemu bismo realno prigovorili. Možda samo preglednosti prema natrag. Sve ostalo vrlo nas je ugodno iznenadilo.
Eclipse Crossom Mitsubishi je napredovao više nego bilo kojim drugim automobilom u posljednjih dvadesetak godina. Za pogon je zadužen 1,5-litreni benzinski turbo koji ima četiri cilindra i razvija 163 poprilično živahne konjske snage. Potrošnja je manja od devet litara u gradu i manja od osam litara u kombiniranoj vožnji. Oduševljavaju i mala buka, uglađen rad motora te njegova elastičnost, dok je CVT mjenjač lošija strana auta.
To je na razini prosjeka kompaktne SUV klase.
Od opreme najviše oduševljava odličan audiosustav Rockford Fosgate. S obzirom na dimenzije automobila, ponuda prostora u unutrašnjosti je dobra, a prtljažnik ima 485 litara. Eclipse Cross svakako je ugodno iznenađenje i velik korak naprijed.
4x4 pogon
Pogon na sve kotače je stalan, a moguće je mijenjati između različitih načina rada. udaljenost od podloge iznosi solidnih 18 cm
Egonomija i dizajn
Ergonomija je vrhunska, no na dizajnu nekih detalja u Mitsubishiju su mogli poraditi
masa: 1635 kg
dimenzije: 441x181x169 cm
obujam: 1499 ccm
snaga: 120 kW/163 KS
0-100 km/h: 9,8 s
najveća brzina: 200 km/h
potrošnja: 7 l/100 km
cijena: 262.500 kn (testni model) 179.900 kn (osnovni dizel)
Testirani Mitsubishi Eclipse Cross Instyle CVT u opremi ima head up zaslon, automatsku dvozonsku klimu, audiosustav rockford fosgate, adaptivni tempomat, kožom obložena grijana sjedala, 18” naplatke...