S novim e-tonom GT Audi pokazuje koliko električni automobili mogu biti zabavni, brzi i fascinantni. Drugi Audijev potpuno električni model najsnažniji je Audi u povijesti. Njegova RS izvedba razvija maksimalnih 646 KS čime ovaj Audi može parirati supersportskim automobilima, no GT nije skučena sportska jurilica već prostrana sportska coupe limuzina koja svojom koncepcijom podsjeća na originalni Audi Quattro, najlegendarniji model ovog proizvođača.
Automobil koji je danas službeno predstavljen na tržište dolazi za nekoliko mjeseci. Nudit će se dvije izvedbe, osnovni Audi e-tron GT i snažniji Audi RS e-tron GT. Osnovni model razvija 476 KS, no snaga mu nakratko, na 2,5 sekundi, u takozvanom boostu može skočiti na 530 KS. Snažniji RS ima sistemsku snagu od 590 KS, a u 'boostu' je na 2,5 sekundi raspoloživo već ranije spomenutih 646 KS.
Performanse novog Audija oduzimaju dah. Već osnovni model do 100 km/h ubrza za 4,1 sekundu, dok RS-u za taj zadatak treba supersportskih 3,3 sekunde. maksimalna brzina osnovnog modela ograničena je na 245 km/h dok RS može pojuriti 5 km/h brže.
Obje izvedbe novog GT-a imaju dva motora, jedan sprijeda i jedan straga. Automatski mjenjač ima dvije brzine, a pogon je na sve kotače. Baterija neto kapaciteta 85 kWh (93 bruto) potpuno je smještena u podnici. Slabiji model bi trebao imati doseg 488 kilometara po WLTP-u, a RS tek neznatno manje - 472 kilometara.
Novi e-tron GT munjevito je brz i prilikom punjenja. Maksimalna snaga punjenja istosmjernom strujom je čak 270 kW što znači da se za pet minuta napuni dovoljno struje za 100 kilometara, a od 5 do 80 posto baterija će se u idealnim uvjetima i na odgovarajućem punjaču napuniti za manje od 23 minute. I punjenje izmjeničnom strujom prilično je brzo. Serijski punjač ima snagu 11 kW, a uz nadoplatu će se moći dobiti i onaj snage 22 kW uz kojeg se baterija napuni za manje od četiri sata.
Audi e-tron GT izgleda odlično, a krasi ga i vrhunska aerodinamika. S koeficijentom 0,24 jedan je od najaerodinamičnijih serijskih automobila na svijetu. Dugačak je 499 cm, širok čak 196 centimetara, a visok prilično malih 141 cm. Zbog toga njegov oblik više podsjeća na snažni sportski GT automobil nego na limuzinu.
U unutrašnjosti nudi vrlo mnogo prostora, a u prtljažnik stane vrlo dobrih 405 litara. Također, ispred prednjeg poklopca e-tron GT nudi dodatni mali prtljažnik zapremine 85 litara. Unutrašnjost je sportski uređena i prepuna najmodernijih tehnologija u pogledu Infotainmenta.
Audi se za e-tron GT potrudio razviti i poseban zvuk. Velika skupina stručnjaka godinama je snimala razne zvukove, prerađivala ih i sve njih uklopila u jedinstveni futuristički 'zvuk motora' koji e-tron proizvodi u kabini, ali i na vanjskom dijelu automobila.
I u pogledu drugih karakteristika e-tron se zadovoljava samo najboljim. Svjetla su LED Matrix ili, ovjes može biti zračni i adaptivni, u ponudi je i upravljanje na sve kotače, stražnja osovina kod RS-a ima blokadu diferencijala, a nude se i keramičko-karbonske kočnice s diskovima promjera 420 mm.
Serijska prodaja novog e-trona GT počet će u prvoj polovici ove godine, a osnovni model će u Njemačkoj koštati 99.800 eura. Cijena za RS će biti od 138.200 eura. Cijene za hrvatsko tržište još se ne znaju.