Iako je njegova osnova kompaktni automobil, ovaj Golf je dimenzijama daleko od kompaktne klase. U unutrašnjosti ima mjesta poput auta srednje klase, a ni dimenzije nisu daleko do toga.
U dužinu Golf Variant mjeri čak 466 centimetara, čak 38 više od klasičnog Golfa. Jamstvo za raskošnu ponudu prostora na stražnjim sjedalima je međuosovinski razmak koji je na Variantu duži 7 cm u odnosu na klasičnog Golfa, čime je dobiveno četiri centimetara više prostora za noge. Na stražnju će se klupu tako udobno smjestiti i osobe više od 190 cm.
U prtljažnik stane raskošnih 611 litara, a s oborenim sjedalima čak 1642 litre.Unutrašnjost Varianta je dizajnerski praktično identična kao u klasičnom Golfu.
Variantu se, kao i u prošloj generaciji, pridružio crossover Alltrack. Riječ je o modelu koji je nastao na osnovi Varianta, a od njega se razlikuje time da je od podloge dva centimetra više udaljen i ušminkan zaštitnom plastikom u off road stilu. Također mu je prednji dio je osjetno promijenjen. Pogon na sve kotače mu je serijski.
Za sada se kod Varianta nude tri motora, benzinac sa 110 KS koji trenutno dolazi samo s automatikom te dizelaši snage 115 i 150 KS, od kojih se snažniji također trenutno nudi samo kao automatik. S vremenom će se ponuda proširiti uz nove kombinacije mjenjača i motora snage 110 do 200 KS. Najjeftiniji Variant je trenutno dizelaš koji košta od 191.893 kuna. Osnovni benzinac s automatikom košta od 195.498 kuna.
Nude se tri razine opreme. Model Life već u seriji nudi 16" lakometalne naplatke, LED glavna svjetla, automatski klima uređaj Climatronic, radio "Composition", App-Connect, Digital Cockpit Pro, automatsko održavanje razmaka ACC, ultrazvučnu pomoć pri parkiranju sprijeda i straga, rezervnu guma smanjenih dimenzija… Style i R-Line, između ostalog, nude još i navigacijski sustav „Discover Media“ te 17“ lakometalne naplatke.