Promet u Los Angelesu me izluđuje. Izgradit ću stroj za bušenje tunela i jednostavno početi kopati, stajalo je u tvitu Elona Muska, objavljenog krajem 2016. godine. Na prvu su svi mislili da se Musk, izluđen cestovnim gužvama, samo šali. No istoga je dana osnovana The Boring Company. Još u travnju prošle godine jedan je zaposlenik na twitteru objavio fotografiju stroja s porukom 'Just another boring day at work' gdje u igri riječi najavljuje početak bušenja (riječ boring na engleskom znači 'dosadno' ali i 'bušenje').
Kako je objasnio, odlučio je osnovati firmu za bušenje koja će se baviti izgradnjom podzemnih tunela s ciljem rasterećenja prometa u urbanim područjima. Prema Muskovoj viziji, mreža podzemnih tunela funkcionirat će tako da će se ljudi u kapsulama spustiti u tunel i tim putem stići na željenu destinaciju, a kapsule će dostizati brzinu od 200 km/h. Sustav je namijenjen prijevozu ljudi i vozila, no pješaci i biciklisti imat će prednost pred automobilima.
Sljedeće godine počeli su s testnim kopanjem na terenima zemljištu na kojem su smješteni uredi Space X-a, a jedan od biznisa firme bila je prilično unosna prodaja šilterica s natpisom The Boring Company. Muskova firma postala je malo manje 'dosadna' prošle godine kada je u prodaju pustila bacače plamena, a prije nego što prodaja zaustavljena, pristiglo je 20 tisuća narudžbi. Prema procjenama Forbesa, na prodaji bacača plamena firma je zaradila barem 10 milijuna dolara.
Musk financirao oko 90 posto
U međuvremenu, trajali su pregovori oko dozvola za bušenje za prvi tunel koji trebao povezivati Međunarodnu zračnu luku Los Angeles s Culver Cityjem, Santa Monicom, Westwoodom i Sherman Oaksom.
U planu je izgradnja tunela na istočnoj obali koji će povezivati Baltimore i Washington.
Tako priča s 'The Boring Company' sve manje djeluje kao šala, pogotovo sada kada je Elon Musk tvrtku dokapitalizirao s 113 milijuna dolara.
Od ukupnog iznosa, Musk je sam financirao preko 90 posto, odnosno nešto više od 100 milijuna. Ostatak investicije uplatili su neki od prvih zaposlenika kompanije, a vanjskih investitora nije bilo, piše Re/Code.