To je to što me zanima!

Dobrodošao redizajn: Insignia osvježena, ali boljke su ostale

Dvolitreni dizel je miran, tih i uglađen, kad treba, odlično povuče, posebno kad je riječ o međuubrzanjima. Ecoflex troši relativno malo zbog dugih prijenosnih omjera
Vidi originalni članak

Nedavni redizajn Insigniji je donio uočljive promjene sprijeda i straga te potpuno novu unutrašnjost koja je osjetno preglednija i ergonomičnija. Ipak, neke boljke su ostale. Straga nema dovoljno mjesta za glavu ako ste viši od 185 centimetara. Također, prtljažnik od 500 litara je velik, ali vrlo plitak i zbog toga slabo iskoristiv. Od realno glomaznog auta očekivalo bi se mnogo više. 

Dvolitreni dizel je miran, tih i uglađen, kad treba, odlično povuče, posebno kad je riječ o međuubrzanjima. Izvedba Ecoflex troši relativno malo zbog dugih prijenosnih omjera, ali i ugrađenog start-stop sustava.

Doduše, ne nedostižnih 3,7 l/100 km iz tehničkih podataka nego realnijih 5,6 l/100 km na testu. Hvalimo udobnost Insignije, no zbog prevelike mase u vožnji uopće nije zabavna.

Luksuzna unutrašnjost

Tempomat s radarom za održavanje udaljenosti i automatsko kočenje, sustav za automatsko parkiranje, električno namjestiva i grijana sjedala, multimedija s velikim “touch” zaslonom... S obzirom na ovakvu opremu, 203.000 kuna je vrlo povoljno. Serijski kotači od 18” s gumama širine 245 mm su ipak malo previše. 

Vrlo napredni infotainment 

Multimedija oduševljava velikim zaslonom osjetljivim na dodir. Pohvalno je i mnogo funkcija te dva ulaza za USB što je vrlo praktično. Novost je i touchpad kao na laptopu koji poboljšava ergonomiju.

Opel Insignia 2.0 Ecoflex Cosmo

masa: 1650 kg
dimenzije: 484x186x150cm
obujam:  1956 ccm
snaga:  103 kW/140 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,5 s
najveća brzina: 205 km/h
potrošnja:  3,7 l /100 km

CIJENA: 203.296 kn (testni model)   180.272 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Ford Mondeo, VW Passat, Toyota Auris, Mazda6

Idi na 24sata

Komentari 105

  • zizi55 11.02.2014.

    vw daleko precjenjen..imao sam vw ,za velike pare ništa nisam dobio. Sad sam uzeo Insginiu 2.0 160ks 4x4.. prezadovoljan,auto je avion za vw..

  • cico87 09.02.2014.

    imam insigniu god. 2009...vouim ju vec 4 godine nikad nikakvih problema. 2.0 cdti 160 ks,perfekt jos sam si lupio Pedal-Box (informiraj te se nije protuzakonito,sasvim legalno a osjecaj je kao da ima 30 ks vise,potrosnja je manja kazu ali kod mene to nemoze funkcionirat jer imam automatik,ali vjerujem da kod auta sa mjenjacima sigurno i to ispunjava..) auto izgleda perfekt sa 20 zoll felugama ORIGINAL sto nevjerujem da konkurencija nudi...ja sam prezadovoljan,pun je opreme i to je ono sto sam trazio a dobio sam jako jeftino,ako usporedujemo npr sa VW :D

  • ObjektivniPromatrac 09.02.2014.

    Njemacki platon. Prvi model je bio bez veze a ovaj mu ide pod ruku.

Komentiraj...
Vidi sve komentare