DIABLOG se održava 14. studenog u hotelu Academia u Zagrebu, a ulaznice po cijeni od 750 kuna mogu se kupiti putem sustava Entrio.
Na konferenciji će biti dodijeljene nagrade najboljim blogerima u kategorijama gastro, ljepota, moda i putovanja, najboljim brendovima i - po prvi put - najboljem influenceru u 2017. godini po izboru influencera koji su sudjelovali u prvom hrvatskom istraživanju o influencerima, a čiji će rezultati premijerno biti predstavljeni na drugom izdanju konferencije.
Konferenciju DIABLOG prepoznala je i Turistička zajednica Istre, čiji će marketing menadžer Marko Marković sudjelovati na okruglom stolu na temu mjerenja učinaka blogerskih i influencerskih kampanji, a prezentirat će i međunarodnu kampanju "Share Istria", koju je osobno vodio. Uz kampanju TZ Istre, između ostalih bit će prezentirane kampanje "Vip Vatrice", koja je ušla u finale ovogodišnje nagrade SoMoborac u kategoriji Tech, kampanja za Microsoft koja je uključivala i angažman mikro influencera, te uspješna blogerska kampanja za brend DOBRO kompanije Žito iz Osijeka.
Partnerima konferencije pridružili su se i Zagrebačka banka i Nescafe Dolce Gusto.
Konferenciju organizira agencija Dialog komunikacije, a sve novosti možete pratiti na web stranici www.diablog.hr, kao i na DIABLOG društvenim mrežama (DIABLOG Facebook i Instagram).