To je to što me zanima!

Dizelaški dvoboj: Peugeot 208 e-HDi protiv Renaulta Clija dCi

Oba su vrlo važni modeli za proizvođače te potpuno novi, nikad ljepši, opremljeniji, štedljiviji ili povoljniji. Oba pokreću primamljivi dizelski motori snage oko 90 KS
Vidi originalni članak

Najveća razlika između potpuno novih generacija kultnih francuskih gradskih majstora je veličina. Dok je Clio narastao i sad je veći nego ikad prije, 208 se vratio na dimenzije slavnog 205. Razlika u dužini od čak 10 cm je ono što najviše diferencira ova dva ljuta konkurenta. A najviše se osjeti u unutrašnjosti. Oba bi, doduše, mogla imati više mjesta za glavu, no Clio se za upravljačem doima kao klasu veći automobil. Ne samo zato što osigurava više mjesta već i zbog dizajna. Za razliku od Cliova upravljača, koji je možda i prevelik, onaj u 208-ici toliko je mali da djeluje poput igračke. 

Središnje konzole vrlo su slične, no ona u 208-ici je izvedena profinjenije. Renault pak vraća udarac atraktivnim crvenim umetcima, dio znatno bogatijeg paketa opreme. Clio je i bolje ergonomski riješen od 208-ice, a njegove komande su preciznije. I ovaj put u malom je Peugeotu najveća boljka neprecizan mjenjač dugih hodova. U Cliju je ručica preciznija, no oba su mjenjača prilično bučna. Za razliku od dizelskih motora.

Doduše, 1.6 e-HDi u Peugeotu je mrvicu glasniji, no u oba su automobila sjajni primjerci moderne strojogradnje. Vuku od najnižih okretaja i iznimno su elastični, pa ih je moguće voziti vrlo štedljivo. Tu je dvoboj neriješen, a oduševljava što se zimi i u gradu oba mogu voziti sa znatno manje od 5 l/100 km!

Clio je u vožnji nešto komforniji. Njegov je ovjes udobniji, a izolacija od vanjske buke bolja, no zato je 208-ica osjetno agilnija. U bržoj vožnji njene manje dimenzije, tvrđi ovjes i direktniji upravljač itekako dolaze do izražaja. S obzirom na razliku u veličini i opremi, razlika u cijeni je očekivana, no 208 je općenito cijenom dosta povoljniji od Clija.

Instrumenti iza ili iznad upravljača

Peugeot 208 donosi nesvakidašnje rješenje instrumente ploče koja se promatra preko upravljača, što zahtjeva određeno privikavanje. Stoga je ona dosta manja nego što je u Cliju.

Peugeot 208 1.6 e-HDi Active

Samo malo opremljeniji od osnovnog

TEHNIČKI PODACI:
masa: 1080 kg
dimenzije: 396x183x146cm
obujam:  1560 ccm
snaga:  68 kW/92 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,9 s
najveća brzina: 185 km/h
potrošnja:  3,8 l /100 km
CIJENA: 106.510 kn (testni model)   99.910 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Škoda Fabia, Hyundai i20, KIA Rio, Seat Ibiza, Mazda3
OPREMA: ABS, ESP, šest zračnih jastuka, el. prednja stakla, radio s MP3 CD-om, putno računalo, tempomat i limitator, centralno daljinsko, ručni klima-uređaj, el. podesivi i grijani vanjski retrovizori, svjetla za maglu, ručice u boji karoserije, 15-inčni čelični kotači.

Renault Clio 1.5 dCi Dynamique Energy

Najbogatiji paket plus crveni ukrasi

TEHNIČKI PODACI:
masa: 1071 kg
dimenzije: 406x173x145cm
obujam:  1461 ccm
snaga:  66 kW/90 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  12,1 s
najveća brzina: 181 km/h
potrošnja:  3,6 l /100 km
CIJENA: 124.450 kn (testni model)   120.900 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Citroën DS3, Ford Fiesta,  VW Polo, Suzuki Swift
OPREMA: ABS, ESP, šest zračnih jastuka, el. paket, radio s MP3 CD-om, putno računalo, tempomat i limitator, pametna ključ-kartica, automatski klima-uređaj, kožom presvučeni upravljač i mjenjač, ukrasi, svjetla za maglu, ručice u boji karoserije, 16-inčni alukotači.

Idi na 24sata

Komentari 57

  • đeko 04.02.2013.

    cliov zadnji kraj me podsječa malo na alfu 147

  • socijalist novoga kova 02.02.2013.

    skupo.... baš skupo

  • vekizveki 02.02.2013.

    Za taj novac se može kupiti pravi auto!?

Komentiraj...
Vidi sve komentare