To je to što me zanima!

Dizel koji se brzo isplati: Mini test Citroëna C-Elysee 1.6 HDi

Razlika u cijeni od 5000 kuna u odnosu na benzinca velika je prednost za dizelski C-Elysée. Prtljažnik od 508 litara je među najvećima, ali iskoristivost mu baš i nije
Vidi originalni članak

Osnovna cijena benzinca sa 115 KS i istim paketom opreme iznosi 100.900 kuna, a ovaj HDi s 92 KS stoji 105.900 kuna. Istina, benzinac je osjetno snažniji, no za svakodnevne potrebe i duža putovanja i HDi je odličan izbor. Motor je miran, uglađen, ne previše glasan i vrlo štedljiv. Na testu se u mješovitoj vožnji zadovoljio sa samo 5,3 l/100 km.

Osim odličnog motora oduševljavaju vrlo bogata ponuda prostora na stražnjoj klupi te izuzetno udoban ovjes na lošijim cestama. U ovoj kategoriji C-Elysée je bez sumnje među najboljim automobilima na tržištu.

Cijena s mnogo dodatne opreme skače na 118.450 kuna, ali je to i dalje jeftinije od većine konkurenata.

Velik ali ne i praktičan

Prtljažnik je s 508 litara među najvećima u klasi, no njegova iskoristivost nije na najvišoj razini. Vrlo je nepravilnog oblika, otvor je mali, a za utovar većih predmeta nedostaju peta vrata, koja, primjerice, Škoda Rapid ima. Neugodan limeni zvuk prilikom zatvaranja otkriva gdje su posebno štedjeli. 

Citroën C-Elysée HDi Seduction

Seduction je srednji paket opreme, koji u seriji ima sve potrebno. Primjerice, klimu, audiouređaj i električni paket. Cijena testnog modela narasla je zbog dodatnih alunaplataka, parkirnih senzora, metalik boje, kromiranih dodataka, tempomata... 

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1205 kg
dimenzije: 443x175x147cm
obujam:  1590 ccm
snaga:  68 kW/92 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  11,2 s
najveća brzina: 180 km/h
potrošnja:  4,1 l /100 km

KONKURENCIJA: Peugeot 301, Škoda Rapid, Renault Fluence, Fiat Linea
CIJENA: 118.450 kuna (testni model)   105.900 kuna (bez doplata)

Idi na 24sata

Komentari 19

  • kmarus 09.06.2013.

    Dobar motor , provjeren (u 207,307,308,407,Partner, c4,Berlingo,Ford Focus Mazda 3,Suzuki S4 itd... )da ne nabrajam dalje jer mi nebi stalo u ovu rubriku .Što se tiče potrošnje nešto je veća od tvornički deklarirane ali se vrti prosjek oko 5 lit..Do prije par godina se proizvodio 2 KW slabiji 16 v-entilac , a ovaj sada je 8 V , malo tiši od prethodnika ali izdržljiv i močan dovoljno da pokreće automobile ove klase . Recesijski je uređen , pa je stoga i na prvi pogled jeftin , ali brat blzanac 301-nice je dobar auto za te novce ....(akoje netko zainteresiran neće pogriješiti)...

  • zof 08.06.2013.

    Vidi članak o laganju u potrošnji goriva..

  • zole72 08.06.2013.

    Vozio sam ga i mogu reći ovo za onoga ko nije vozio bolje ili tko ima starije auto pa kupuje prvo novo je dobro a posebno je motor dobar pošto je auto lagan pa dobro ide.Inače za one druge koji su vozili nove kompakte nema šanse a pogotovo c4 koji je puno bolji.

Komentiraj...
Vidi sve komentare