Osnovna cijena benzinca sa 115 KS i istim paketom opreme iznosi 100.900 kuna, a ovaj HDi s 92 KS stoji 105.900 kuna. Istina, benzinac je osjetno snažniji, no za svakodnevne potrebe i duža putovanja i HDi je odličan izbor. Motor je miran, uglađen, ne previše glasan i vrlo štedljiv. Na testu se u mješovitoj vožnji zadovoljio sa samo 5,3 l/100 km.
Osim odličnog motora oduševljavaju vrlo bogata ponuda prostora na stražnjoj klupi te izuzetno udoban ovjes na lošijim cestama. U ovoj kategoriji C-Elysée je bez sumnje među najboljim automobilima na tržištu.
Cijena s mnogo dodatne opreme skače na 118.450 kuna, ali je to i dalje jeftinije od većine konkurenata.
Velik ali ne i praktičan
Prtljažnik je s 508 litara među najvećima u klasi, no njegova iskoristivost nije na najvišoj razini. Vrlo je nepravilnog oblika, otvor je mali, a za utovar većih predmeta nedostaju peta vrata, koja, primjerice, Škoda Rapid ima. Neugodan limeni zvuk prilikom zatvaranja otkriva gdje su posebno štedjeli.
Citroën C-Elysée HDi Seduction
Seduction je srednji paket opreme, koji u seriji ima sve potrebno. Primjerice, klimu, audiouređaj i električni paket. Cijena testnog modela narasla je zbog dodatnih alunaplataka, parkirnih senzora, metalik boje, kromiranih dodataka, tempomata...
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1205 kg
dimenzije: 443x175x147cm
obujam: 1590 ccm
snaga: 68 kW/92 KS
ubrzanje (0-100km/h): 11,2 s
najveća brzina: 180 km/h
potrošnja: 4,1 l /100 km
KONKURENCIJA: Peugeot 301, Škoda Rapid, Renault Fluence, Fiat Linea
CIJENA: 118.450 kuna (testni model) 105.900 kuna (bez doplata)