Medijska korporacija Walt Disney planira pokrenuti vlastite on-line streaming usluge za filmove, show i sportske programe, u pokušaju da dopre do digitalnih gledatelja koji su odustali od gledanja tradicionalne televizije.
Ta najveća svjetska zabavna industrija preuzima time proračunati korak, računajući da će dugoročno generirati veći profit od svoje vlastite usluge na pretplatu nego od iznajmljivanja svojih filmova postojećim pružateljima streaming usluga poput Netflixa.
Uostalom, Netflix, Amazon i HBO već troše milijarde dolara ne samo na kupnju nego i na kreiranje vlastitog sadržaja, koji izravno distribuiraju svojim gledateljima.
S ulaskom u digitalno područje, Disney pokušava osvojiti tržište Amazona i Netflixa, koji su pridobili publiku kombinacijom originalnih programa dostupnih na zahtjev i poslovnog modela usredotočenog na mjesečne pretplate umjesto na prihode od oglašavanje.
Već početkom iduće godine Disney planira lansirati ESPN brandiranu uslugu gledanja sporta, dok bi Disney streaming usluga bila lansirana 2019. godine, za početak na tržištu SAD-a no vrlo brzo i na ostalim svjetskim tržištima. Disney je također najavio da će raskinuti distribucijski sporazum s Netflixom.
Čelnik Disneya Robert Iger ocijenio je da streaming usluge označavaju početak potpuno nove strategija rasta kompanije.
Disney također planira povećati svoje investicije u filmove i televizijske serije kako bi producirao više originalnog sadržaja za svoje streaming usluge, najavio je Iger.