Kad ih upitate koja im je najdraža igračka, mnogi će vam mališani reći da su to LEGO kocke. Osim što se uistinu radi o priznatom didaktičkom proizvodu, njihovoj svjetskoj slavi znatno je pridonio Lars Silberbauer koji je u sedam godina rada u LEGO kompaniji uspio iz temelja izgraditi strategiju za društvene mreže i videosadržaj za tog poznatog i inovativnog danskog proizvođača igračaka. Godine 2015. magazin Adweek proglasio je LEGO najboljim brendom na društvenim mrežama i na Youtubeu u kategoriji proizvođača igračaka.
Jedan od najinovativnijih i najutjecajnijih marketinških stručnjaka u Europi dolazi na Digital Takeover
Danas je Silberbauer viši potpredsjednik tvrtke Viacom Digital Studios gdje nadgleda kreativnost, razvoj i produkciju originalnog digitalnog sadržaja mreže uključujući „Cribs“, „Teen Code“ i „TRL“, te vodi MTV-ove društvene mreže. Svoje bogato iskustvo o videosadržaju Lars će prezentirati i na nadolazećem Digital Takeoveru gdje će govoriti o spajanju tradicionalne konzumacije videa s digitalnim iskustvom u budućnosti te kako iskoristiti eskpanziju video sadržaja za brandove u budućnosti.
Lars je dokazani inovator, a njegovo znanje i iskustvo u tom segmentu je veliko. Deset godina je kao digitalni strateg radio na danskoj radioteleviziji povezujući tradicionalno RTV poslovanje s digitalnim platformama, a nakon toga se pridružio kompaniji LEGO koja u to doba nije imala ni službenu internet stranicu. Silberbauer je uspostavio strategiju proizvođača igračaka digitalnih sadržaja i svojim marketinškim znanjem pomogao toj danskoj kompaniji ostvariti uspjeh u digitalnim medijima na globalnoj razini. Danas LEGO ima više od 12 milijuna obožavatelja na Facebooku, a njegov YouTube kanal godišnje prikupi više od milijardu pregleda. Godine 2014. pokrenuo je i LEGO TV s animiranim programima na 24 tržišta.
Lars je također osnovao WAVE7, globalnu tvrtku koja se bavi stvaranjem digitalnih brendova, a autoritativni glas globalne industrije za odnose s javnošću Holmes Report 2015. godine proglasio ga je jednim od 25 najinovativnijih i najutjecajnijih marketinških stručnjaka u Europi.
Uz Silberbauera na ovom najvećem regionalnom transformacijskom i inovacijskom summitu predavanja će održati više od 30 uglednih svjetskih i domaćih predavača. Digital Takeover 2020. ekskluzivno će ugostiti Marca Randolpha, suosnivača najveće globalne stream kompanije Netflix koja danas broji više od 130 milijuna pretplatnika širom svijeta, a atraktivno predavanje održat će i svjetski poznati inovator i izumitelj Mate Rimac, osnivač tvrtke Rimac Automobili, zatim jedna od najpopularnijih food futurologinja današnjice Dr. Morgaine Gaye, Tanja Bivic Plankar, predsjednica organizacije Blockchain Alliance Europe i hrvatski inovator i svjetski priznati poduzetnik Ivan Mrvoš.
Digital Takeover summit & expo u organizaciji 24sata, 2020. evoluirao je u novi format, a novoj lokaciji od 7 000 četvornih metara na Zagrebačkom Velesajmu očekuje se čak 3000 posjetitelja. U 2020. program summita će uz brojne predavače, sugovornike i paneliste obraditi inovacije i transformaciju svih industrija – od telekomunikacija, financija, automobilske, medijske i prehrambene industrije, farmacije, retaila i mnogih drugih. Regionalni i globalni predavači iz svijeta fintecha, marketinga, sporta, zabave predstavljaju ideje, koncepte i proizvode koji izazivaju promjene te donose revoluciju u razvoju društva u cjelini. Digital Takeover će poseban naglasak staviti na inspiraciju i aktivni networking apostrofirajući ih kao neophodne alate u stvaranju kvalitetne biznis transformacije i općenito poslovne klime u društvu. Stoga ne propustite jedinstvenu priliku i budite u društvu najvećih uz najpovoljniju, early bird kotizaciju koja traje do 31. siječnja!
Rezervirajte svoje mjesto na vrijeme, a kupnjom paketa kotizacija možete ostvariti značajne uštede u odnosu na redovnu vrijednost paketa:
- 4 + 1 gratis – 20% uštede
- 9 + 3 gratis – 25% uštede
- 12 + 5 gratis – 30% uštede