Na Digiday Media Awards Europe 24sata je osvojio dva zlata! Joomboos serija Isti san najbolja je u kategoriji Best brand video, a stručni žiri Grand prix dodijelio je i 24sata Native studiju. Nagrade su na dodjeli u Londonu preuzele Anela Kuburaš, urednica News videa i Nataša Šudelija, voditeljica Native tima. 24sata su nominirana u osam kategorija s najvećim svjetskim igračima: Vice, Refinery29, Bussines Insider, Reuters, a u ove dvije kategorije potukli smo i CNN.
- Ponosni smo na sinergiju svih odjela i platformi u 24sata, jedino tako možemo kreirati najbolji proizvod za našu publiku i u tome je naša najveća snaga. Video i native su u ogromnom porastu, super je biti u ovakvoj konkurenciji - rekla je Anela Kuburaš.
Voditelj video odjela i JoomBoosa Matej Lončarić dodaje: 'Ovo je već deseto priznanje za JoomBoos, a četvrta za seriju Isti san, koja je prva serija u regiji koja se prikazuje isključivo na YouTubeu. U strategiji do kraja godine nam je izraziti fokus na originalnom sadržaju u kojem smo najbolji. Isti san je samo jedan od njih. Tu su i Konačni obračun, Ljubav ide kroz želudac, Prank'd, Videostar itd., a otvaramo i nove platforme'.
- Ovo je samo potvrda da je sve što smo napravili do sada i što ćemo tek napraviti iskorak u pravom smjeru. Čekaju nas veliki projekti ove godine tako da smo i sljedeće godine u Londonu - kaže Nataša.
24sata su Digiday već osvojila za najbolje Facebook liveove i JoomBoos Videostar talent show.
- Osam finala među svjetskom elitom! Mogu samo reći da je svaka naša nagrada produkt rada cijele redakcije i teamworka - rekao je glavni urednik 24sata, Goran Gavranović.
Pogledaj nagrađenu seriju ISTI SAN:
Pogledaj drugu seznou serije ISTI SAN: