Danas je trebao biti prvi dio tradicionalnog Zagreb Auto Showa, no i prije korona krize bilo je jasno da taj sajam neće biti ni približno snažan kao nekada. Otkazali su gotovo svi proizvođači automobila, pa se odgoda sajma za jesen ne mora smatrati velikim gubitkom za publiku. Možda čak i dobitkom jer moguće da se do tada neke marke predomisle.
Sveopće otkazivanje novinarskih i promotivnih aktivnosti osjetili smo i na svojoj koži. Ostali smo bez prilike na svjetskim premijerama voziti novu Škodu Ocatviu, Seat Leon, a danas biste umjesto ovog teksta mogli čitati kako je za upravljačem novog Audija A3. No i ta prezentacija na kojoj je trebalo biti više od 500 novinara je otkazana, kao i niz drugih još većih događaja.
Prva žrtva korona krize bio je salon u Ženevi koji je umjesto da privuče oko 600.000 posjetitelja generirao stotine milijuna eura gubitka. Sve je već bilo spremno za otvorenje kada je salon naprasno otkazan. Danas vidimo da je to bilo itekako opravdano. Naime, na dan otkazivanja u Švicarskoj je jedna osoba bila zaražena. Danas u Švicarskoj imamo oko 16.000 zaraženih korona virusom i gotovo 400 onih koji su umrli od njega.
Da će korona kriza potrajati i ostaviti dalekosežne posljedice na auto industriju svjesni su i drugi pa je lista onoga što je otkazano u međuvremenu postala vrlo dugačka. Nakon Ženeve otkazan je i kultni Detroit Motor Show koji je trebao početi 9. lipnja. Razmjeri pandemije dobro su vidljivi po tome da je TCF centar, u kojem se trebao održati taj salon privremeno pretvoren u bolnicu. Također, otkazan je i salon u Parizu koji je trebao biti održan od 1. do 11. listopada, a New York International Auto Show je s travnja pomaknut na kolovoz. I drugi poznati događaji neće se održati ili su privremeno odgođeni. Među njima izdvajamo izložbu Concorso d'Eleganza Villa d'Este, utrku Mille Miglia, gotovo pola utrka sezone Formule 1, utrku 24 sata Le Mansa, veliki susret ljubitelja GTI-a na Wörtherseeu i Goodwood Festival of Speed.