Automobili s tvornički ugrađenim plinskim instalacijama postali su prava rijetkost. No Dacia ostaje vjerna toj tradiciji te i Sandero s novim motorom nudi u verziji na plin.
Da ima plinsku instalaciju Sandero izvana ne otkriva. Nema nikakvih natpisa, a otvor za punjenje plina je elegantno smješten pod poklopcem, pored onog za punjenje benzina. Unutra na središnjoj konzoli pokraj mjenjača ima malu tipku na kojoj je prikazana preostala razina plina te kojom se može prebacivati između načina rada, iz benzinskog u plinski ili obratno.
Motor je jako živahan i više nego dovoljno snažan za Sandero. Kad radi na plin gubi malo snage i momenta, no to se gotovo ne primjećuje. Naime, ubrzanje do 100 km/h na plin je samo desetinku sporije a maksimalna brzina za 8 km/h manja. U našoj tablici su vrijednosti za pogon benzinom. Ni potrošnja nije puno veća, u praksi Sandero troši oko pola litre više plina nego benzina. Na našem testu je to bilo oko 8 litara, a s obzirom na to da plin stoji tek oko 4 kune po litri jasno je da je Sandero po troškovima goriva povoljniji i od najštedljivijih dizelaša.
Cijena je i više nego fer, pogotovo jer auto ima i dodirni zaslon dijagonale 7 inča s navigacijom, kameru, parkirne senzore i automatsku klimu. Dakle vrlo je dobro opremljen. S druge strane smeta mnogo tvrde plastike, ne baš idealna ergonomija i neki sitni detalji. No uz ovu cijenu nema smisla biti sitničav.
masa: 1090 kg
dimenzije: 406x173x152 cm
obujam: 999 ccm
snaga: 74 kW/100 KS
0-100 km/h: 11,5 s
najveća brzina: 182 km/h
potrošnja: 6,1 l/100 km
cijena: 106.400 kn (testni model), 74.900 kn (osnovni benzinac)