Clio R.S., 208 GTi, Polo GTI... Mali sportski automobili znače, prije svega, zabavu. Tako je i s testiranom Corsom OPC, koja je, kako bi zabava bila još bolja, opremljena Performance Super Sport paketom, koji donosi bolje Brembo kočnice, gume, diferencijal s ograničenim proklizavanjem i amortizere a automatskom regulacijom tvrdoće.
Dodamo li tome činjenicu da je ovaj paket razvijan na legendarnom Nürburgringu, jasno je da smo u ruke dobili fantastičnog talenta za strelovitu jurnjavu zavojima. Corsa OPC je sportski sirovija od većine konkurenata, usudili bismo se utvrditi i od Clija R.S., koji je godinama sinonim za ovu klasu. Jedino od čega smo očekivali više oštrine je ispuh. Unatoč sportskom ispuhu Remus, OPC je u tom pogledu vrlo blag, na trenutke previše pitom, no i to nije loše jer, sigurni smo, prevelika buka iz ispuha u svakodnevnom korištenju vrlo brzo postane neugodna.
Recaro sjedala dio su serijske opreme
Sa snagom do 207 KS, Corsa OPC je u samom vrhu klase, pa se strelovita ubrzanja i međuubrzanja podrazumijevaju. Pohvale idu i na račun preciznog mjenjača kratkog hoda te vrlo preciznog upravljača koji vozaču daje mnogo povratnih informacija. Stoga se vožnja bržom ili sporijom (potpuno svejedno) zavojitom cestom pretvara u užitak za koji ne želite da prestane. I kad pretjerujete, imate osjećaj da je sve pod kontrolom i da Corsa ni u jednom trenutku neće napraviti nešto neočekivano. To je nešto što ulijeva povjerenje, ali i navodi na još bržu vožnju, pa u Corsu OPC treba sjedati hladne glave.
Doplatiti treba za 18-inčne naplatke i kočnice Brembo s većim diskovima
U normalnoj vožnji Corsa OPC nije prenaporna, a može biti i relativno udobna unatoč tvrdom ovjesu, velikim naplacima i školjkastim sportskim sjedalima. Ni potrošnja nije pretjerana. Vozite li štedljivo, u gradu ćete trošiti oko 9 l/100 km, no ako vozite onako kako se podrazumijeva u sportskom automobilu, potrošit ćete 11-12 l/100 km. Da cijena nije tolika, ne bismo našli niti jednu veću zamjerku testiranoj Corsi, no 225.850 kn, koliko stoji testirani model, zaista je mnogo. Više i od skupoga Clija s Trophy paketom. No sve to je opravdano jer OPC, kao Clio, ima realne kvalitete za sam vrh klase.
dimenzije: 402x174x148cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 152 kW/207 KS
ubrzanje (0-100km/h): 6,8 s
najveća brzina: 230 km/h
potrošnja: 7,5 l /100 km
cijena: 225.850 kn (testni model) 183.899 kn (bez doplata)
Testirana Opel Corsa OPC u opremi ima naplatke od 18”, diferencijal s ograničenim proklizavanjem, brembo kočnice, recaro sjedala, tempomat, automatska svjetla, grijani upravljač, zaslon osjetljiv na dodir...