Prodaja osobnih vozila u Kini oporavila se u kolovozu, pokazali su podaci udruge proizvođača CPCA, budući da su građane u autosalone privukli veći popusti i porezne olakšice za ekološki prihvatljiva i električna vozila.
Prodaja je u kolovozu porasla prvi puta od svibnja, za 2,2 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine, na 1,94 milijuna vozila, izvijestila je udruga.
Na mjesečnoj razini poskočila je za 8,5 posto.
U prvih osam ovogodišnjih mjeseci u Kini je tako prodano 13,38 milijuna automobila, što je 1,8 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.
Teslin udio u kineskom tržištu električnih vozila gotovo se udvostručio, na 13,2 posto, sa srpanjskih 7,5 posto, zahvaljujujući sniženim cijenama, pokazuju izračuni Reutersa temeljeni na podacima CPCA.
Tesla je u kolovozu u Kini prodao 64.694 automobila, pokazuju podaci, isporučivši čak 65.316 Modela Y proizvedenih u Kini, premašivši prodaju domaćih proizvođača, članova udruge CPCA.
Kineski proizvođači automobila ponovo su se uzdali u prodaju na inozemnim tržištima, s obzirom na posustajanje domaće potražnje. Njihov je izvoz u kolovozu porastao za 31 posto na godišnjoj razini, nakon srpanjskog skoka od 63 posto, pokazuju podaci udruge.
Konkurencija na kineskom tržištu automobila, najvećem u svijetu, zaoštrila se u uvjetima slabije potražnje i proizvođači pokušavaju pridobiti kupce mjerama na cjenovnom planu.
Tesla je početkom godine zapodjenuo cjenovni rat i u kolovozu je snizio cijene u dva navrata i planira nastaviti s kampanjom. Međutim, predstavio je obnovljeni Model 3 čija je početna cijena 12 posto viša od dosadašnjeg, osnovnog modela sa stražnjim pogonom.