Dobra aplikacija na mobitelu olakšava život 100 posto, a mnogi će se složiti da je jedan od najboljih načina transfera novca upravo Keks Pay aplikacija. Od prosinca 2018. otkad je u funkciji bilježi više od 100.000 korisnika, a preko nje se keksalo oko 80 milijuna kuna, prosječnog iznosa od oko 46 kuna. Besplatna je i namijenjena svima kojima je dosta raznih financijskih naknada za transakcije.
Jedva čekamo da čujemo što o tom bankarskom novitetu ima reći njegov tvorac – Dejan Donev, voditelj tima za digitalnu transformaciju Erste banke. U banci radi već 15 godina, a većinu tog vremena proveo je u području upravljanja rizicima. Svoju je karijeru započeo kao razvojni inženjer za izgradnju modela strojnog učenja za ocjenjivanje kreditne sposobnosti, a kasnije nastavio kao rukovoditelj odjela za upravljanje rizicima. Cilj njegovog tima jest razviti nove digitalne proizvode i usluge počevši od ideje i prototipa pa sve do konačnog potpunog proizvoda koji je spreman za primjenu u proizvodnom okruženju.
Keks Pay koristi 75 posto korisnika drugih banaka
Dejan Donev u svom predavanju na Digital Takeoveru ispričat će koja je tajna uspjeha Keks Paya te koliko je dugo cijeli tim radio na njoj. Osim toga, na štandu Erste banke koji će biti postavljen u sklopu Digital Takeovera aplikaciju možete skinuti i 'raskusurati' se s nekim, skupiti novac u grupi prijatelja, platiti parking ili donirati novac u humanitarne svrhe.
Keks Pay je prvo bankarsko rješenje na hrvatskom tržištu koje je namijenjeno svim zainteresiranim korisnicima, neovisno u kojoj banci imaju otvoren račun. Iako se primarno radi o usluzi Erste banke, u konačnici nije važno u kojoj banci imate otvoren račun niti kome šaljete novac. Primati sredstva možete čak i iz inozemstva. Naknade za prijenos novca nema, a aplikacija je zapravo napravljena za 'ekipu'. Ondje se tako možete dopisivati i družiti, a troškove večernjeg izlaska poslije i podijeliti putem aplikacije u bilo kojem trenutku. Prosječan iznos transakcije je oko 46 kuna, ukupno je dosad provedeno više od 500.000 transakcija, a aplikaciju koristi čak 75 posto korisnika drugih banaka.
Više od 20 sati programa posjetitelji će čuti više od 40 svjetskih i domaćih predavača i stručnjaka.
Među njima je keynote speaker koji prvi put dolazi u ovaj dio Europe Marc Randolph, suosnivač globalnog diva Netflix čiji su filmovi ove godine bili među glavnim favoritima za nagradu Oscar. Tu je i megapopularni Stelarc, slavni australski umjetnik i performer koji svojim radom pomiče granice ljudskog tijela, Mate Rimac i Ivan Mrvoš kraljevi startupa, Korado Korlević, vodeći hrvatski astronom i znanstvenik, Jan Gulliksen, savjetnik švedskog ministra za digitalizaciju, Lars Silberbauer, digitalni genije iz LEGO svijeta, Dr. Morgaine Gaye, svjetska food futuristica, Zlatko Dalić, jedan od najbolji svjetskih trenera, Tanja Bivic Plankar, predsjednica organizacije Blockchain Alliance Europe, Elias Aalto, suosnivač globalne kompanije za dostavu hrane iz Wolta, Stine Bjerre Herdel, danska stručnjakinja za razvoj digitalnih medija, Srinija Gopalana, član Uprave Deutsche Telekom AG za Europu, Ivan Ročić iz Securitas Hrvatska, ali i razni državnici, vizionari, inovatori, tehnološki izumitelji, financijski i digitalni eksperti i marketinški stručnjaci. Svi oni zajedno obradit će inovacije i digitalnu transformaciju svih industrija – od telekomunikacija, financija, automobilske, medijske i prehrambene industrije, farmacije, retaila i mnogih drugih.
Ovogodišnji Digital Takeover ekskluzivno otvara i expo dio na kojem će više od 40 kompanija predstaviti svoje inovacije i najnovija tehnološka dostignuća. Posjetitelji će tako moći vidjeti i isprobati AIR-RMLD bespilotne letjelice koje dostavljaju poštu, Iron Bull najnoviju atrakciju iz svijeta igračaka - tenk koji ispaljuje projektile, kamere koje očitavaju spol i dob iz programa zaštite Securitas Hrvatska, ExRey aplikaciju, pametne Greyp bicikle Mate Rimca, VR Pole indoor i outdoor uređaj za prikaz lokacija u VR-u. Tu su i inovacijski proizvodi tvrtke Holofiction, specijalizirane za razvoj 3D tehnologije, ekološki održive Miret tenisice, te niz drugih atraktivnih tehnoloških inovacija aktualnih na globalnom tržištu poput višenamjensku aplikaciju za evente Spotsie koju će posjetitelji tijekom Digital Takeovera imati na raspolaganju i čije će prednosti kao krajnji korisnici moći iskoristiti za još jednostavnije networkanje i praćenje programa summita.
Ostvarite 10% popusta uz Mastercard i Maestro kartice
Digital Takeover svim posjetiteljima osigurava 10% popusta za plaćanja Mastercard® i Maestro® karticama na svim prodajnim mjestima u sklopu konferencije.
Aktivan networking
Digital Takeover ove godine poseban naglasak stavlja upravo na aktivni networking apostrofirajući ga kao neophodne alate u stvaranju kvalitetne biznis transformacije i općenito poslovne klime u društvu čime evidentno postaje nezaobilazan događaj u 2020. Tako će posjetitelji će tijekom Digital Takeovera imati na raspolaganju i Spotsie, višenamjensku aplikaciju za event menagmente čije će prednosti kao krajnji korisnici moći iskoristiti za još jednostavnije networkanje i praćenje programa summita.
Ne propustite zadnju priliku za kupnju kotizacije za jedan od najvažnijih događaja godine.