Dizelski motori u gradskim autima posljednjih su godina postali svojevrsna egzotika. Mnogi proizvođači ih uopće ne nude, drugi su osjetno srezali svoju ponudu. I Opel je u Corsi ostavio samo jedan dizelski motor, ali kakav.
Riječ je o provjerenom agregatu iz Peugeotove i Citroenove ponude koji je još uvijek ponajbolji dizelski motor ove snage na tržištu. U Corsu se savršeno uklopio, ubrzanja su odlična, elastičnost vrlo dobra i pritom radi nestvarno tiho i smireno, te bi mnogi slabije upućeni po zvuku i vibracijama rekli da je ovo benzinac.
No najviše oduševljava potrošnja. Opel po WLTP ciklusu obećava 4,5 do 4,0 l/100 km kombinirano (WLTP potrošnja se označava “naopako”), a mi smo na testu pretežno u gradskoj vožnji trošili okruglih 5 l/100 km. dakle izvan grada lako može i 4 l/100 km. Corsa nas je ugodno iznenadila i odličnim voznim osobinama. Upravljač i ovjes su mnogo “oštrije” namješteni nego kod bratskog Peugeota 208 i osjećaj pri agresivnijoj vožnji je bolji, bez da se puno izgubilo na komforu.
Oduševljavaju i LED Matrix svjetla koja se automatski prilagođavaju i koja su jedinstvena u klasi. Kabina je vrlo prostrana za ovu klasu, u prtljažnik stane prosječnih 309 litara, materijali su izvrsni, izrada, ergonomija i dizajn također odlični. Jedino što nam se ne sviđa su digitalni instrumenti koji izgledaju kao da ih je netko naknadno ugradio u Corsu. Cijena testiranog auta je velika, no prepun je opreme.
TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI
masa: 1165 kg
dimenzije: 406x177x143 cm
obujam: 1499 ccm
snaga: 75 kW/102 KS
0-100 km/h: 10,2 s
najveća brzina: 188 km/h
potrošnja: 4,5 - 4,0 l/100 km
cijena: 159.072 kn (testni model), 94.700 kn (osnovni model)
Testirana Opel Corsa 1.5D u opremi ima dvobojnu karoseriju, LED matrix svjetla, panoramsku parkirnu kameru, prednje i stražnje senzore za parkiranje, grijana sjedala, grijan upravljač, alunaplatke 16”, digitalne instrumente, dodirni zaslon 7”...