Od 1. siječnja 2017. Srini Gopalan zadužen je za europski segment tvrtke Deutsche Telekom AG. Svojom golemim iskustvom stečenim u radu s korisnicima pridonio je povećanju razine stručnosti tvrtke u svakom poslovnom segmentu, a posebice u marketingu i prodaji.
„Digitalizacija je dio našeg svakodnevnog života. Ona je već promijenila naš način komunikacije, rada i življenja, pa čak i naš način razmišljanja. Digitalizacija predstavlja integraciju tržišta, industrija i društava. Studija o utjecaju digitalne transformacije na Zapadni Balkan jasno pokazuje da će digitalizacija i digitalna pismenost, uz odgovarajući normativni okvir, doprinijeti stvaranju novih perspektiva za ovo područje. Osim toga, pomoći će i u smanjenju odljeva kvalificiranih stručnjaka s područja Balkana”, navodi se na službenom blogu HT-a.
Bogato poslovno iskustvo stekao je diljem svijeta
Prije pridruživanja Deutsche Telekomu, Gopalan je bio odgovoran za poslovni segment korisnika u kompaniji Bharti Airtel u Indiji gdje se bavio mobilnom komunikacijom, širokopojasnim vezama i satelitskom televizijom. Prije početka karijere u kompaniji Bharti Airtel, Gopalan je više od deset godina radio u Ujedinjenom Kraljevstvu gdje je obnašao brojne funkcije u kompaniji Capital One među kojima i onu glavnog direktora. S tom funkcijom je 2009.i napustio Capital One te došao na mjesto člana Uprave za marketing u tamošnji T-Mobile. Ondje je bio i član rukovodećeg tima koji je vodio T-mobile UK prilikom spajanja s francuskim Orangeom u EE Ltd. Nakon toga, prelazi u Vodafone UK gdje tri godine obnaša funkciju direktora sektora za privatne korisnike. Od 1. siječnja 2017. Srini Gopalan odgovoran je za europski segment u tvrtki Deutsche Telekom AG.
Drugim riječima, ljudima je važno da imaju mogućnost povezivanja i u digitalnom svijetu, a ako tvrtka nema mrežu, može imati i najbolji marketing, ali neće uspjeti. Na temelju svog iskustva tvrdi kako je dijalog s korisnicima itekako važan te da je nužno kreirati nove načine za približavanje kupcima i korisnicima. Za njega omnichannel (objedinjena prodaja na svim kanalima – offline i online) i „sve digitalno” nisu jedini odgovor jer smatra da će povjerenje kupca ostati relevantno i u budućnosti.
Na konferenciji Capital Markets Days 2018 izjavio je kako ljudi čine razliku te kako tvrtke moraju iznova inovirati te dovoditi mlađe ljude u organizacije.
Na Digital Takeoveru, najvećem inovacijskom i transformacijskom summitu u regiji, objasnit će na koji način digitalna tehnologija može sve poboljšati te koje mogućnosti pruža korisnicima, građanima, tvrtkama, vladama i društvu u cjelini. Gopalan će također govoriti o tome kako Deutsche Telekom, vodeća europska telekomunikacijska kompanija, ima kao prioritet ostvarivanje navedenog pod svojim motom: Nećemo stati dok svi ne budu povezani sa svijetom novih mogućnosti! Pričat će o tome na koji način oni žele „učiniti internet dostupan svime”, učiniti svakodnevni život jednostavnijim, pomoći vladama i tvrtkama da postanu produktivnije, pomoći društvima da premoste digitalni jaz i, naposljetku, transformirati sebe u istinski digitalnu kompaniju.
Cjelodnevni spektakl predstavlja pogled u budućnost
U više od 20 sati programa posjetitelji će čuti više od 40 svjetskih i domaćih predavača i stručnjaka. Među njima je keynote speaker koji prvi put dolazi u ovaj dio Europe Marc Randolph, suosnivač globalnog diva Netflix čiji su filmovi ove godine bili među glavnim favoritima za nagradu Oscar. Tu je i megapopularni Stelarc, slavni australski umjetnik i performer koji svojim radom pomiče granice ljudskog tijela, Mate Rimac i Ivan Mrvoš kraljevi startupa, Korado Korlević, vodeći hrvatski astronom i znanstvenik, Jan Gulliksen, savjetnik šverdskog ministra za digitalizaciju, Lars Silberbauer, digitalni genije iz LEGO svijeta, Dr. Morgaine Gaye, svjetska food futuristica, Zlatko Dalić, jedan od najbolji svjetskih trenera, Tanja Bivic Plankar, predsjednica organizacije Blockchain Alliance Europe, Elias Aalto, suosnivač globalne kompanije za dostavu hrane iz Wolta, Stine Bjerre Herdel, danska stručnjakinja za razvoj digitalnih medija, Izet Ždralović, generalni direktor Microblinka, Ivan Ročić iz Securitas Hrvatska, ali i razni državnici, vizionari, inovatori, tehnološki izumitelji, financijski i digitalni eksperti i marketinški stručnjaci. Svi oni zajedno obradit će inovacije i digitalnu transformaciju svih industrija – od telekomunikacija, financija, automobilske, medijske i prehrambene industrije, farmacije, retaila i mnogih drugih.
Ovogodišnji Digital Takeover ekskluzivno otvara i expo dio na kojem će više od 40 kompanija predstaviti svoje inovacije i najnovija tehnološka dostignuća. Posjetitelji će tako moći vidjeti i isprobati AIR-RMLD bespilotne letjelice koje dostavljaju poštu, Iron Bull najnoviju atrakciju iz svijeta igračaka - tenk koji ispaljuje projektile, kamere koje očitavaju spol i dob iz programa zaštite Securitas Hrvatska, ExRey aplikaciju, svojevrsni shazam za video, pametne Greyp bicikle Mate Rimca, VR Pole indoor i outdoor uređaj za prikaz lokacija u VR-u. Tu su i inovacijski proizvodi tvrtke Holofiction, specijalizirane za razvoj 3D tehnologije, ekološki održive Miret tenisice, te niz drugih atraktivnih tehnoloških inovacija aktualnih na globalnom tržištu poput višenamjensku aplikaciju za evente Spotsie koju će posjetitelji tijekom Digital Takeovera imati na raspolaganju i čije će prednosti kao krajnji korisnici moći iskoristiti za još jednostavnije networkanje i praćenje programa summita.
Digital Takeover poseban naglasak stavlja na inspiraciju i aktivni networking apostrofirajući ga kao neophodne alate u stvaranju kvalitetne biznis transformacije i općenito poslovne klime u društvu čime evidentno postaje nezaobilazan događaj u 2020.
Stoga ne propustite priliku nabavite svoju kartu. Kupnjom paketa kotizacija možete ostvariti značajne uštede u odnosu na redovnu vrijednost paketa:
4 + 1 gratis – 20% uštede
9 + 3 gratis – 25% uštede
12 + 5 gratis – 30% uštede