Citroën se u posljednje vrijeme jako trudi kako bi svijet automobila ostao zanimljiv i šarolik. U stilu svojih starih modela poput Spačeka ili Žabe, koji su sve samo ne konvencionalni, i najnoviji Citroëni donose osebujan i originalan dizajn.
Nakon svemirskog C4 Picassa i otkačenog C4 Cactusa, novi C3 je još jedno veliko iznenađenje i najveće osvježenje u gradskoj klasi. Dizajnom je potpuno drukčiji od drugih gradskih automobila, a ugleda se u Cactus. Poput njega ima plastične dodatke na karoseriji, takozvane Airbumps, koji štite lim od udubljenja i ogrebotina, a mogu se zamijenti.
Razigrani automobil dugačak 399 centimetara donosi i nebrojene mogućnosti individualizacije. Nude se, primjerice, devet boja karoserije, tri boje krova i četiri boje unutrašnjosti. U unutrašnjosti se C3 ugleda na novije modele Peugeota time što nema klasične komande za klima-uređaj već se tim funkcijama upravlja preko velikog zaslona osjetljivog na dodir. Instrumenti su, za razliku od Cactusa, klasični analogni.
Ponuda prostora u unutrašnjosti je na razini prosjeka klase, a u prtljažnik stane 300 litara. Motorizacija se sastoji od tri poznata benzinska agregata snage 68, 82 i 110 KS te dizela sa 75 i 100 KS. Svjetska novost na C3 je ConnectedCAM, ugrađena širokokutna kamera visoke razlučivosti koja omogućuje snimanje i dijeljenje slika i videa. Zbog osebujnog izgleda jasno je kako će Citroën s C3 privući veliku pažnju i podijeliti publiku na one koji ga obožavaju i koji ga ne vole. Na tržište bi novi C3 trebao stići krajem godine, a cijene se još ne znaju.