Francuski proizvođač predstavio je novu generaciju svoje popularne krstarice C5 koja više nije limuzina. Automobil je, najjednostavnije rečeno svojevrsna kombinacija karavana i SUV-a ili povećana i mnogo ekskluzivnija verzija novog C4. Limuzinske verzije kavu su Hrvati najviše kupovali u ovoj generaciji nema, potražnja za limuzinama u Europi je jednostavno previše mala.
Novi C5 X, kako se automobil sada službeno zove, izuzetno je velik i prostran auto srednje klase. Dugačak je čak 481 cm, širok 187 cm i visok 148 cm. U unutrašnjosti nudi obilje prostora, a obujam prtljažnika iznosi raskošnih 545 litara (1640 s preklopljenim sjedalima. Auto je dosta povišen u odnosu na podlogu.
Unutrašnjost donosi vrlo zanimljiv dizajn i novo sučelje za komunikaciju i zabavne sadržaje. Ono se sastoji od središnjeg dodirnog zaslona dijagonale 12", funkcije prepoznavanje prirodnog govora i prikazivanja informacija pomoću widgeta koji se može prilagoditi vlastitim željama.
Udobnost bi trebala biti na najvećoj mogućoj razini. Ovo je prvi je auto u koji Citroën uvodi aktivni ovjes Advanced Comfort koji će se nuditi uz plug-in hibridnu verziju.
Detalji o pogonima za sada nisu objavljeni. Zna se jedino da će auto pokretati benzinski motori i plug-in hibridni sustav koji će imati 225 KS i doseg veći od 50 kilometara u električnom načinu vožnje.