To je to što me zanima!

Citroen C-Elysee: Vrijedan se sluga bira razumom, ne srcem

Citroënova nova obiteljska limuzina nije tu da vas impresionira izgledom ili svojim performansama već da prosječnoj obitelji nudi puno mjesta i dugo i pouzdano služi
Vidi originalni članak

Novi C-Elysée zasigurno nije najljepša limuzina koju ste vidjeli jer je malena i nepretenciozna. No prije nego što ga osudite, znajte da je nastao kao globalan proizvod koji nastupa u svakom dijelu svijeta i brat je blizanac Peugeota 301. Njegov je izgled stoga kompromis svega što traže različite kulture kupaca. Europa nije bila glavni cilj, ali kromiranim ukrasima, lijepim kotačima i bojom učinjeno je sve da C-Elysée zablista i na Starom kontinentu.

Ovo je auto za ljude koje vodi razum; trovolumenski klasični oblik, prtljažnik od 506 litara, udobna kabina i cijena koja ne baca u nesvijest. Početni model prodaje se za 83.000 kuna, a ovaj stoji 110.000 s metalik bojom i benzincem od 115 KS.

Kabina izgleda fino, ukrasne letvice pridonose tom dojmu, a ručna klima dolazi s ekranom kakav obično imaju automatske klime. U vožnji je buka niska, performanse su pristojne, a prostor na stražnjim sjedalima dobar i za visoke. C-Elysée nije ljubitelj zavoja, no to se ni ne očekuje. Vozač i suvozač osjećat će se udobno iako su sjedala nešto tvrđa, a ni položaj sjedenja nije najbolji za visoke ljude.

Dojam koji ostavlja C-Elysée nema veze s ushitom. Ne izaziva emocije, ali to mu nije niti svrha. No zato će ovaj auto zasigurno biti dobar sluga za nekoga tko traži klasičnu limuzinu za što manje novca. 

Prtljažnik bi mogao biti i bolje izveden

Deklariranih 506 litara u C-Elyseéu zvuče vrlo dobro no njihova iskoristivost nije savršena. Smeta jeftin izgled šarki poklopca prtljažnika koje ujedno zauzimaju znatan prostor u prtljažniku. Tu je i  vrlo mali utovarni otvor, koji će vas spriječiti u prijevozu glomaznijih stvari. Već kutija s osrednje velikim LCD televizorom zapinje - donji dio otvora sužava se zbog svjetala, a gornji je širok. Ispod podnice nalazi se dodatni pretinac za sitnice, koji je vrlo praktičan za cipele, alat, radnu odjeću ili što već nosite sa sobom, a što smeta kližući po prtljažniku. Posebno treba biti oprezan i nježan  prilikom otvaranja prtljažnika da se poklopac ne vrati u glavu.

Unutrašnjost je pregledna i upotrebljiva

Lijep volan, malo obojenih letvica, dodajte ekran radija i klime i već imate privlačnu unutrašnjost koja ne izgleda kao da se nalazi u sasvim običnom ne preskupom automobilu - Citroën je u tome postao vrlo dobar.

Citroën C-Elysée 1.6 VTi Exclusive

masa: 1090 kg
dimenzije: 443x175x147cm
obujam:  1587 ccm
snaga:  85 kW/115 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  9,4 s
najveća brzina: 188 km/h
potrošnja:  7,4 l /100 km

cijena: 109.400 kn (testni model)   106.400 kn (bez doplata)
konkurencija: Peugeot 301, Škoda Rapid, Hyundai Elantra

PLUS: dobar omjer uloženog i dobivenog, solidne performanse, niska potrošnja, dobra opremljenost, prostrana stražnja klupa, velik prtljažnik
MINUS: jeftin u nekim detaljima poput šarki na vratima i grube plastike, kratka i tvrda prednja sjedala, mekan ovjes smeta u bržoj vožnji zavojima

Idi na 24sata

Komentari 61

  • WOMANIZER 29.04.2013.

    što ne znači da ne treba lijepo izgledati!

  • Berislav Zemunik 29.04.2013.

    nije loš , ali preskup s obzirom da je novi dacia sandero sa ful opremom 66000 kuna, a stvarno dobro uređen, ovaj citroen nebi smio biti skuplji od 70000 kuna...

  • gorillaz 29.04.2013.

    ovaj auto ima jednu veliku manu----citroen je

Komentiraj...
Vidi sve komentare