Finski proizvođač mobilnih igara Rovio objavio je kako su lani imali pad operativne dobiti od čak 73 posto, uglavnom zbog pada licenciranja, što je novi znak da njihove "ljute ptice" gube svoju privlačnost, piše Reuters. Igra Angry Birds doslovno je eksplodirala 2009. i vinula kompaniju u visine, ali sada bilježe pad u prodaji igračaka, odjeće i licenciranju popularnog imena. Lani su tako imali 10 milijuna eura operativne dobiti, dok je u 2013. ona bila 36,5 milijuna, a godinu prije toga 76,8 milijuna. Dok je ukupna prodaja pala za 9 posto, prihodi od mobilnih igara rasli su za 16 posto, zahvaljujući igrama poput Jolly Jama i Angry Birds Stella Pop!.
Kompanija želi postati velika zabavna kuća pa su i razgranali Angry Birdse u TV seriju, dječja igrališta, a rade i na filmu koji bi trebao stići sljedeće godine. Optimistični direktor Pekka Rantala kaže i da će u sljedećim mjesecima predstaviti nove partnerske ugovore povezane s filmom. U okretanju novim tržištima, počeli su prilagođavati igre za Kinu, a planiraju i novu igru predstaviti samo u Japanu.