Već po izgledu jasno je da je Enyaq potpuno drugačiji od svih dosadašnjih Škoda. Klasične oštre linije mnogo su ekstravagantnije nego kod drugih Škoda, a posebno u oči upada osvijetljena maska (u skupljim verzijama) zbog koje će ovaj auto biti prepoznatljiv i i vrlo upečatljiva pojava na cesti.
Napredni električni auto baziran je na VW-ovoj MEB platformi. Dugačak je 465 cm, širok čak 188 cm te nudi vrlo prostranu unutrašnjost i prtljažnik od 585 litara što je blizu razine Kodiaqa.
Nudit će se tri različite baterije i pet motora. Baterije imaju kapacitete 55, 62 i 82 kWh, a pogoni 148, 179, 204, 265 i 306 KS. Najslabiji model do 100 km/h ubrzava za relativno skromnih 11,4 sekundi, a najsnažnija RS verzija za impresivne 6,2 sekunde. Maksimalna brzina je ograničena na 160 km/h (RS 180 km/h).
Dvije najslabije verzije imaju pogon na stražnje kotače, dok preostale tri verzije imaju dodatni motor sprijeda i pogon na sve kotače. Doseg Enyaqa se, ovisno o verziji, kreće od 340 (osnovni model) do 510 km (model s 204 KS), dok dvije najsnažnije verzije imaju doseg 460 km. Na najbržim punjačima najveća baterija se do 80 posto napuni za 38 minuta.
Unutrašnjost je vrlo jednostavna i potpuno digitalizirana, a nudi najveći dodirni zaslon ikad ugrađen u Škodu. Njegov promjer je 13 inča, Tu je i head up zaslon sa sustavom proširene stvarnosti. Zanimljiv je i izbor materijala. U unutrašnjosti ima kože, ali i vune te recikliranih materijala. Prodaja počinje iduće godine, a cijene se još ne znaju. Osnovna verzija u Njemačkoj će stajati 33.800 eura.