Call of Duty: Mobile uspio je održati momentum svojeg eksplozivnog debija na iOS i Android mobitelima i tabletima te nastavlja nadmašivati već ionako velika očekivanja.
Tako je nova besplatna pucačina nakon bombastična prva dva dana na tržištu sada oborila i svjetski rekord za najbolji prvi tjedan u gamingu općenito, javljaju analitičari iz američke tvrtke Sensor Tower. CoD: Mobile u tom je periodu instaliran preko 100 milijuna puta, što je više od mobilnih verzija Fortnitea i PUBG-a zajedno.
Pogledajte CoD Mobile u akciji:
Za usporedbu, PUBG je u prvom tjednu preuzet 28 milijuna puta, a Fortnite je instaliralo "samo" 22.5 milijuna igrača, iako je potonja brojka iskrivljena zbog činjenice da je Epicov battle royale hit tri i pol mjeseca bio mobilna ekskluziva za iOS prije nego što je stigao na Android.
To ne umanjuje impresivnost ovog starta jer Fortnite i PUBG Mobile daleko su dva najveća konkurenta ovog FPS-a. Nimalo slučajno, kineski gigant Tencent ima uloge u sve tri igre; ne samo da je vlasnik tvrtke koja stoji iza PUBG serijala i najveći dioničar Epic Gamesa, već dobiva izravan udio u zaradi CoD: Mobilea s obzirom da je njegov studio Timi samostalno razvio ovu igru s licencom Activision-Blizzarda.
Iako je najnovija mobilna CoD igra besplatna za igranje, agresivno promovira tehnički opcionalne i uglavnom kozmetičke mikrotransakcije koje nudi. One su već u prvih 48 sati od njenog izlaska bile zaslužne za zaradu od dva milijuna američkih dolara na publici od 20 milijuna igrača koja je sada pet puta veća i nastavlja rasti. Nimalo iznenađujuće, s njome raste i nova eSportska scena koja će vrlo vjerojatno brojčano nadjačati onu koju će okupiti sljedeći "pravi" nastavak slavnog serijala koji stiže na PC i konzole krajem mjeseca.
Naravno, nije za očekivati da CoD: Mobile tako skoro postane vrijedniji digitalni sport od svojih nemobilnih uzora koji ovih dana privlače zaista basnoslovne svote od sponzora, ali i uz izdašne investicije samog izdavača.