To je to što me zanima!

C3 na testu: Iza ludog izgleda krije se potpuno razuman auto

Citroën C3 u kombinaciji sa srednjim paketom opreme i atmosferskim benzinskim motorom vrlo je upotrebljiv, prostran i udoban gradski automobil atraktivne cijene
Vidi originalni članak

Dok maštaju o bogato opremljenim autima s mnogo konjskih snaga kupci u Hrvatskoj uglavnom kupuju nešto sasvim suprotno, osrednje opremljene automobile sa skromnijim motorima. Pogotovo kada je u pitanju gradska klasa. 

Upravo takav je naš testirani Citroen C3 u kombinaciji sa srednjim paketom opreme i trocilindričnim benzinskim motorom bez turbo punjača. Izvana testirani C3 izgleda mnogo atraktivnije, pa i skuplje nego što to jest u realnosti. Varaju dvobojni detalji karoserije, Airbump bočne plastične zaštite, a pogotovo naplatci.

Vjerovali ili ne, ovo nisu aluminijski naplatci već ukrasni poklopci. Bez sumnje najatraktivniji ukrasni poklopci koje smo ikada vidjeli zavarat će 99% onih koji gledaju automobil. Tako smo i mi čitavo vrijeme testa bili uvjereni da su to aluminijski naplatci, a osvijestili smo se tek kada smo vidjeli specifikaciju opreme.

U unutrašnjosti  jedan detalj na prvu otkriva da je ovo ipak skromnije opremljen auto. na mjestu gdje skuplji C3 imaju zaslon osjetljiv na dodir u ovom C3 je na njegom mjestu klasični staromodni radio s malim zaslonom. Nije atraktivno, no mnogo je bolje u ergonomskom smislu od dodirnog zaslona, potpuno funkcionalno, štoviše a i glazba zvuči odlično. Nema parking senzora, kamere, klima je ručna, no no sve ovo na kraju nije nužno i ne nedostaje.

I motor nije u skladu s najmodernijim trendovima. Nema turbo i razvija  skromne 82 KS. Performanse su skromne i C3 nije neki majstor za zavoje, no u pogledu udobnosti briljira i jedan je od najboljih u klasi. Oduševila nas je i mala potrošnja na testu koja je u gradu iznosila samo 5,9 l/100 km, a dodatni adut C3 je vrlo dobra prostranost. Cijena ovog auta je otprilike prosjek koliko kupci u Hrvatskoj plaćaju za auto ove klase. 

TVORNIČKI PODACI
masa: 1051 kg
dimenzije: 400x175x147 cm
obujam:  1199 ccm
snaga:  60 kW/82 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  14,6 s
najveća brzina: 173 km/h
potrošnja:  4,7 l /100 km
cijena: 98.161 kn (testni model)   93.596 kn (bez doplata)

Testitrani Citroën C3 Feel Puretech 82 u opremi ima klima uređaj, airbump zaštitu na karoseriji, tempomat, Audiosustav s USB-om i Bluetoothom, sustav prepoznavanja znakova, LED dnevna svjetla...

Idi na 24sata

Komentari 39

  • NajboljiPokemon 21.03.2018.

    Izvana je ok, iznutra užas. Motor zastarjele generacije i još 100 000kn za to...

  • Van Nostrand 21.03.2018.

    Ajd sad ovako, cijeli život vozim švabe - vw, audi, seat, sada imam i mali jeftini citroen za ženu, početni model. Za te pare, taj autić ima neke cake koje je golf tog godišta (golf6) mogao samo sanjati - npr veliki display sa detaljnim očitanjem grešaka, detaljno ispisuje koja žaruljica je pregorila ( u golfu npr samo zasvjetli simbol žarulje pa se ti hebi i obilazi oko auta) itd itd. Udobniji od golfa za 2 koplja...unutra ništa ne cvrči po rupama kao u golfu... razlika u cijeni je 80 000 kuna. 80!

  • Vin Benzinac 21.03.2018.

    Fora mi je ovaj moderan dizajn, pogotovo njihova unutrašnjost.

Komentiraj...
Vidi sve komentare