To je to što me zanima!

Borba protiv ovisnosti: Pokaži osobnu ako se želiš dalje igrati

Sustav „zdravog igranja” koji uključuje vremensko ograničenje dnevnog igranja te prepoznavanje lica uz pomoć provjere osobnih iskaznica, Tencent će proširiti na niz novih igara
Vidi originalni članak

Tencent Holdings proširuje sustav za prevenciju ovisnosti maloljetnih igrača svih svojih videoigara, priopćili su iz te tehnološke kompanije, dok se ta industrija suočava s povećanim državnim nadzorom.

Sustav „zdravog igranja” koji uključuje vremensko ograničenje dnevnog igranja te prepoznavanje lica uz pomoć provjere osobnih iskaznica, a već se koristi u Tencentovoj najpopularnijoj mobilnoj igri Honor of Kings, primijenit će se tijekom ove godine na još devet drugih mobilnih igara te će pokriti sve Tencentove igre tijekom sljedeće godine, priopćeno je u ponedjeljak iz te kompanije.

Taj potez označava Tencentov najnoviji pokušaj da ispuni potraživanja kineske vlade za strožim kontrolama zbog ovisnosti o nasilnim igricama te povećanja kratkovidnosti među mladima. U kolovozu je vlada pozvala regulatore izdavačkih djelatnosti da kontroliraju broj novih online videoigara te da ograniče vrijeme koje mladi Kinezi troše na igranje takvih igara.

Tencent, najveća svjetska kompanija za igre po prihodima, ove je godine naišla na regulatorne blokade jer kineske vlasti nisu odobrile prodaju novih igara od ožujka.

Bez dozvole za kupnju putem aplikacija Tencent nije mogao zaraditi novac na nekim njegovim najpopularnijim igrama, kao što je PlayerUnkown's Battlegrounds Mobile – igra koja bi po CLSA procjeni mogla generirati do milijardu dolara godišnjeg prihoda u slučaju da dobije licencu za prodaju.

Cijena dionice Tencenta, koja je od početka godine pala za 28 posto, čime je izbrisano 138 milijardi dolara tržišne vrijednosti te kompanije, pala je u ponedjeljak daljnjih 3,7 posto na burzi u Hong Kongu.

Tencent je u rujnu objavio plan dodavanja sustava za registraciju novih igrača pravim imenima u svojoj ratnoj mobilnoj igri Honor of Kings. Ta igra s ulogama u bitkama pokazala se toliko popularnom da je Tencent u srpnju prošle godine uveo vremensko ograničenje igranja za djecu kao odgovor na kritike državnih medija o ovisnosti o igrama.

Djeci u dobi od 12 godina i niže dopušteno je sat vremena igranja dnevno, uz zabranu igranja od 21 do 8 sati. Maloljetnici stariji od 12 godina mogu igrati po dva sata dnevno.

Tencent je u ponedjeljak objavio i da je u rujnu isprobao sustav za raspoznavanja identiteta novih igrača prema njihovim licima u Pekingu i Shenzhenu. Od listopada provjeravaju postojeće identifikacijske podatke korisnika i očekuju da će do kraja ovog mjeseca dovršiti postupak.

Idi na 24sata

Komentari 2

  • Showplay 06.11.2018.

    Ukinut im i yubito, tamo isto gledaju hrpu gluposti na kojima se drugi bogate a djeca sve blesavija..

  • 06.11.2018.

    Tih problema ima i kod nas. Slazem se da je odgovoran proizvođac i da je ovo dobar potez iako ga rade prvenstveno zbog sebe, ali ako se roditelj ne ukljuci u nadzor, uzalud nam sve. Znam djecu ciji roditelji izbivaju cesto, ne samo zbog posla, vec preostali dio dana provode po kaficima ili drugdje s drustvom, a djecu cuvaju bake koje ni ne shvacaju sta oni rade pa su cijeli dan na igricama, bila kisa bilo sunce. Prestrasno. Majmun radi sta majmun vidi, a oni su upravo to u toj nezreloj dobi i onda se cudimo nasilju.

Komentiraj...
Vidi sve komentare