Ovo je već treći Renegade koji smo vozili u posljednjih nekoliko mjeseci od kada se model pojavio na našem tržištu. Izvedba koja neće biti baš omiljena kod naših kupaca pokazala je kako mali SUV može biti vrlo uvjerljiv i s benzinskim motorom.
Renegade nas je na prvu osvojio, tako da nam niti treći kojeg smo dobili na testu nije bio dosadan. Benzinski motor je danas već pravi raritet u SUV automobilima u Hrvatskoj. U ponudi ih ima, no kupci se u 90% slučaja odlučuju na dizelaše. A Renegade nas je uvjerio da niti benzinski turbomotor nije loš odabir. Barem kad je potrošnja razumna kao kod testiranog automobila. Kombiniranih 7,5 l/100 km i manje od devet litara u gradu na testu sasvim su dobri rezultati za relativno veliki automobil koji ima respektabilnih 140 KS. Živahan i potentan motor odlično se uklapa u karakter Renegadea i daje mu dobre performanse. Motor “zove” na agresivniju vožnju a sam automobil se s time vrlo dobro nosi. No Renegade nije samo šminka i zabava u vožnji. I s praktične strane zaslužuje vrhunske ocjene. Mjesta straga ima u obilju, prtljažnik je prostran i varijabilan. Pohvalna je i preglednost zbog visoke pozicije sjedenja i oštrih linija karoserije. Top paket opreme Limited je bogat, a unutrašnjost vrlo maštovita, originalna i ugodna. Renegade s benzinskim motorom je čisto emotivni izbor. Mnogo praktičnih prednosti nad 120 KS snažnim dizelom nema, a uz podjednake cijene i performanse dizel je razumniji odabir. Benzinac je bolje rješenje samo za one koji od auta očekuju više emocija i mirniji rad.
TVORNIČKI PODACI
masa: 1055 kg
dimenzije: 404x173x147 cm
obujam: 1248 ccm
snaga: 62 kW/84 KS
ubrzanje (0-100km/h): 13,1 s
najveća brzina: 170 km/h
potrošnja: 4,8 l /100 km
cijena: 208.848 kn (testni model) 205.770 kn (bez doplata)
Jeep Renegade 1.4 TMair LIMITED u seriji ima alu naplatke od 17 inča, multimediju sa zaslonom na dodir, dvozonsku klimu...