Euro NCAP je objavio najnovije rezultate svojih testova sigurnosti novih automobila. Testirano je sedam automobila, Audi e-tron, Lexus UX, Toyota RAV4, Toyota Corolla, Renault Clio, Mazda 3 i Volkswagen T_Cross i svi su dobili maksimalnu ocjenu pet zvjezdica. Time se nastavio trend koji traje od početka godine, svi testirani automobili ocijenjeni su maksimalnom ocjenom.
Uspjeh je tim veći što je Euro NCAP prošle godine postrožio kriterije za dobivanje ocjena. Osim što automobili sada moraju biti izdržljiviji u sudaru, testiraju se i uzimaju u obzir razni sustavi pomoći vozaču koji služe za izbjegavanje sudara ili umanjivanje njihovih posljedica. Proizvođači su vrlo spremno odgovorili na nove kriterije i danas su automobili sigurniji nego što su ikad bili. Potvrda toga je i konstantno opadanje broja poginulih i teško ozlijeđenih u prometu u Europskoj uniji. Među testiranima ovog je puta bio velik udio hibridnih i električnih modela koji se smatraju opasnijima od klasičnih automobila zbog mogućnosti zapaljenja baterije u sudaru. Ipak, potpuno električni Audi E-Tron te hibridni modeli Lexus UX, Toyota Corolla i Toyota RAV4 pokazali su se odličnima te nikakve opasnosti od požara nije bilo.
Najbolji rezultat među sedam modela ostvario je Volkswagenov gradski SUV T-Cross, 344 od mogućih 400 bodova. Auto ima odličan rezultat glede sigurnosti vozača i putnika, a i sustavi za pomoć u vožnji su među boljima. Tek neznatno lošijima pokazali su se RAV 4 i Corolla s po 342 boda. Lexusov SUV UX neznatno je zakazao u kategoriji sustava pomoći vozaču, ali je briljirao u kategorijama sigurnosti putnika, vozača i pješaka, pa je ostvario jedan od najboljih rezultata – 340 bodova. Mazda 3 ostvarila je 339 bodova, novi Clio 332, a Audi E-Tron 323 boda, još dovoljno za maksimalnu ocjenu.
4 glavna kriterija uzimaju se u obzir prilikom određivanja ukupne ocjene. To su zaštita osoba na prednjim sjedalima, zaštita djece straga, zaštita pješaka te sigurnosni sustavi automobila
64 km/h je brzina auta pri testiranju frontalnog naleta na betonsku barijeru. Bočni sudar se testira pri 50, bočni nalet na stup pri 30 i nalet na pješaka pri 40 km/h
730 modela je od 1997. testirao Euro NCAP. Zbog testiranja je razbijeno više od 2000 automobila i potrošeno gotovo 200 milijuna eura