To je to što me zanima!

Baš cool automobil: Cactus je trenutno najoriginalniji auto

Citroën je za ulazak u segment malih crossovera odabrao zasad najoriginalniji recept. Cactus je vrlo simpatičan, praktičan i zabavan automobil s 1.2 motorom
Vidi originalni članak

Gdje god se pojavite s njim, privlačite golemu pažnju, a ljudi njegov dizajn ili vole ili ne vole. Sredine nema. Citroën je za svoj ulazak u segment malih crossovera odabrao zasad najoriginalniji recept. Cactus je vrlo simpatičan, praktičan i zabavan automobil. Vrlo dobro se slaže s novim trocilindričnim 1.2-litrenim turbomotorom koji razvija 110 KS. 

Lagani Cactus s njim pod poklopcem ima gotovo sportske performanse, primjerice ubrzanje do 100 od gotovo devet sekundi. Unatoč povišenoj karoseriji i vrlo udobnom ovjesu, automobil se u zavojima ponaša iznenađujuće dobro. 

Prostranost u unutrašnjosti je dobra, a pohvalu zaslužuje kvaliteta izrade i materijala. Cijena testiranog modela je malo viša, no s obzirom na bogatu opremu, vrlo realna. 

Cactus je maštovit i vrlo praktičan

Igor Kralj/Pixsell

I u unutrašnjosti Cactus odskače. Počevši od minimalističke digitalne ploče s instrumentima, preko neobičnog pretinca ispred suvozača sve do “ručica” na vratima. Sve ovo je krajnje originalno. 

Airbump protiv ogrebotina

Igor Kralj/Pixsell

Plastični dodaci na prednjem bočnom i stražnjem dijelu dolaze u nekoliko boja i pridonose individualizaciji, ali i izgledu Cactusa. Ipak, glavna namjena Airbumpa je štititi limeni dio karoserije od ogrebotina koje nastaju prilikom lakših udaraca. Zamjena Airbumpa jeftinija je od limarskih radova i lakiranja.

Citroën C4 Cactus PureTech 110

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1020 kg
dimenzije: 416x173x148cm
obujam: 1199 ccm
snaga: 81 kW/110 KS  
ubrzanje (0-100 km/h): 9,3 s
najveća brzina: 188 km/h
potrošnja: 4,7 l/100 km

CIJENA: 154.024 kn (testni model)   140.088 kn (bez doplata)

KONKURENCIJA: Renault Captur, Peugeot 2008, Nissan Juke

Idi na 24sata

Komentari 24

  • Spec 04.12.2014.

    Treba odmah kupiti i pet - sest setova tih guma dok traje reklama jer poslije ce se gume kupovati zajedno sa vratima kao sto sada ako zelis kupiti manzetu od poluosovine trebas kupiti i poluosovinu u kompletu .

  • kmarus 03.12.2014.

    Odlično ide ,odite probati , jer večina salona ima baš taj na testu ....ništa ne košta probati , a mnogi bi promjenili mišljenje ...

  • user_383966 03.12.2014.

    150 000 kn a nakon 2 godine 15 000 kuna ko i svaki citroen

Komentiraj...
Vidi sve komentare