Gradski automobil s automatskim mjenjačem nije česta pojava, no ima dosta kupaca koji bi vozili baš takvu kombinaciju. Sporije su izmjene i trzaji pri njima, no na to se brzo naviknete...
Vidi originalni članak
Umjesto klasičnog automatika testirana Corsa ima automatizirani mjenjač koji radi sve što i automatik.
No zbog konstrukcije je jednostavniji i jeftiniji pa ga neki proizvođači ugrađuju u svoje male automobile. Jasan nedostatak u odnosu na klasični automatik su sporije izmjene i trzaji pri njima, no na to se brzo naviknete. Prednosti automatskog mijenjanja brzina u gradu postanu vam jasne čim naiđete na prvu gužvu. Vožnja je mnogo komfornija.
Na otvorenoj cesti od koristi može biti i mogućnost ručnog mijenjanja brzina. Motor s 90 KS omogućava solidne performanse, a potrošnja na testu je iznosila 7,4 l/100 km u gradu. Nije rekord, no nije niti pretjerano. S obzirom na bogatu opremu cijena je fer.
TEHNIČKI PODACI
masa: 1163 kg
dimenzije: 402x175x148 cm
obujam: 1398 ccm
snaga: 66 kW/90 KS
ubrzanje (0-100km/h): 13,9 s
najveća brzina: 175 km/h
potrošnja: 4,8 l /100 km
cijena: 112.770 kn (testni model) 95.394 kn (bez doplata)
dimenzije: 402x175x148 cm
obujam: 1398 ccm
snaga: 66 kW/90 KS
ubrzanje (0-100km/h): 13,9 s
najveća brzina: 175 km/h
potrošnja: 4,8 l /100 km
cijena: 112.770 kn (testni model) 95.394 kn (bez doplata)
Testirana Corsa 1.4 Ecotec Easytronic color edition u opremi ima krov u drugoj boji, grijano vjetrobransko staklo, sportska sjedala, automatsku klimu, tempomat