Dizelski sportski SUV nakon redizajna ima 341 KS. To je mali pad od 347 KS koliko je ovaj auto razvijao prije redizajna. Razlog neobičnog poteza je jednostavan - ekologija, emisije štetnih plinova i europske norme za ispušne plinove koje su sve strože.
Motor je temeljno prerađen i dobio jer novi napredni sustav filtracije ispušnih plinova. I dalje ima mild Hybrid sustav koji mu omogućava do 40 sekundi vožnje s ugašenim motorom. I osmerobrzinski automatski mjenjač je prerađen kako bi se smanjila potrošnja.
Dizajn je temeljito dorađen. Prednji dio je dobio nova svjetla, odbojnik i masku, a straga SQ5 donosi nova svjetla i odbojnik iz kojeg sada vire ispušne cijevi koje su do sada bile skrivene.
U unutrašnjosti su razlike u odnosu na dosadašnji model vrlo diskretne. Novi SQ5 ima nove digitalne instrumente i novi infotainment kojim se sada upravlja dodirom na ne više kontrolerom koji je bio između sjedala. Na mjestu gdje je bio taj kontroler sada je jednostavni mali pretinac za odlaganje.
Automobil na tržište stiže tijekom prva tri mjeseca iduće godine. Cijena za Hrvatsku se još ne zna, a u njemačkoj će koštati od 69.900 eura.