Njemački automobilski divovi Audi i BMW u siječnju su prodali manje luksuznih vozila od svoga konkurenta Mercedes Benza, kojemu uvelike u prilog ide kontinuirani snažan rast kineske potražnje za njegovim kompaktnim i SUV vozilima.
Volkswagenova perjanica Audi i najveći svjetski proizvođač luksuznih automobila BMW izvijestili su o jednoznamenkastom rastu isporuka u Kinu, daleko slabijem od 52-postotnog skoka o kojem je Mercedes izvijestio prošloga tjedna, podsjeća Reuters.
Globalna prodaja u Audiju, koja je lani po prvi put od 2010. godine bila slabija u odnosu na Mercedesovu, porasla je u siječnju za četiri posto u usporedbi s istim razdobljem godine ranije, na rekordnih 143.150 automobila, objavio je njemački automobilski div kojemu 'vjetar u leđa' pružaju redizajnirane verzije najprodavanije A4 limuzine i ključnog Q7 SUV-a.
BMW u istom razdoblju bilježio rast prodaje za 7,5 posto, na 133.883 automobila njihovog temeljnog brenda, a nastavak pozitivnog trenda predviđaju za 2016. godinu unatoč volatilnosti na mnogim tržištima, uključujući Rusiju, Brazil i Kinu.
Mercedes je u siječnju povećao prodaju za 20 posto, na 150.814 automobila, što se u velikoj mjeri pripisuje rastućoj potražnji za njegovom novom limuzinom C-klase srednje veličine. U ovoj godini dodatni vjetar u leđa očekuje od lansiranja novog modela E-klase.
- Mercedes i dalje ima najsnažniji zamah u pogledu proizvoda i trebao bi se naći u vrhu ljestvice po globalnoj prodaji na kraju 2016. godine - kazao je analitičar M.M. Warburga Marc-Rene Tonn, obrazlažući to ponovnim povratkom toga brenda na kinesko tržište.