Audi A4 je redizajnom još dodatno uljepšan, ali je ostao elegantna ne previše upadljiva limuzina koja prvenstveno privlači poslovne korisnike. Kada uđete u automobil fasciniraju vas odlični materijali, dobar izgled, napredna oprema pa čak i miris. Ipak, potpunu sliku auta i onoga što znači premium dobijete tek u vožnji. A4 je odličan u svakoj situaciji na cesti.
Motor sa 163 KS i više je nego dovoljan i ubrzanja su vrhunska. No i ako stisnete gas do daske nećete imati dojam da se auto muči. Skladno će ubrzavati uz gotovo neprimjetne promjene brzina vrhunskog automatika. I potrošnja od 6,4 l/100 km u gradu na testu je odličan rezultat. Ovjes je vrlo sposoban u zavojima i istodobno izuzetno komforan, upravljač precizan, zvučna izolacija vrhunska i redizajnom se A4 po svemu približio A6.
Najvažnija novost u unutrašnjosti je da se multimedijom koja ima mnogo više mogućnosti više ne upravlja kontrolerom već dodirnim zaslonom. I dok će nekoga to zasmetati drugi će pozdraviti ovaj zaokret Audija, dodirni zasloni su ipak naša svakodnevica pa je logično da je i Audi odustao od odvojenog kontrolera kojim se upravljalo infotainmentom. Dobra strana ovoga je da je na središnjoj konzoli oslobođeno mnogo mjesta jer je ručica mjenjača malena, a kontrolera više nema. Digitalni instrumenti su odlični, po nama najbolji u klasi. Kada sagledamo sve, ovo je automobil kojem je gotovo nemoguće naći manu.
dimenzije: 476x185x143 cm
obujam: 1968 ccm
snaga: 120 kW/163 KS
0-100 km/h: 8,2 s
najveća brzina: 228 km/h
potrošnja: 4,1 l/100 km
cijena: 355.523 kn (testni model), 286.332 kn (osnovni model)
Testirani Audi A4 35 TDI S Tronic Advanced+ u opremi ima LED svjetla, grijana sjedala, trozonsku klimu, dodirni zaslon promjera 10,1”, digitalne instrumente, alunaplatke 17”...