Na prvi pogled mogli bi zaključiti da nitko više ne želi kupiti pametan sat. Prema podacima IDC-a, isporuke pametnih satova u prošlom kvartalu bile su za 51,6 posto slabije od istog kvartala prošle godine, odnosno u odnosu na lanjskih 5,6 milijuna satova, sad ih je isporučeno 2,7 milijuna.
Na tom padajućem tržištu vodi Apple koji je također imao drastičan pad od 72 posto. Zanimljivo, najveći rast među vodećim kompanijama imao je Garmin, koji je utrostručio prodaju na 600.000 satova.
No, je li sve baš tako crno? Naime, pad u prošlom kvartalu ima smisla kad se gleda dostupnost novih modela koji bi bili zanimljivi kupcima - a njih nije bilo. Appleov sat je na tržištu imao najveći udio jer je baš u to vrijeme njihov prvi sat postao široko dostupan, a njihov novi sat tek je sada predstavljen. Samsung je također predstavio Gear S3 sat, koji tek treba u prodaju. Motorola nije predstavila novi sat u rujnu, dok je popularni Pebble tek u rujnu u prodaju pustio Pebble 2 sat.
- Postalo je očito da sadašnji pametni satovi nisu za svakoga - navodi Jitesh Ubrani iz IDC-a. Navodi kako je jasna namjena ključna i zbog toga s mnogi fokusiraju na fitness uređaje koji su prilično jednostavni. Radi se i o tržištu koje je prilično novo te mnogi proizvođači još istražuju kakav uređaj će se pokazati najboljim za tržište.