I dok Apple svaki dan euforično najavljuje svoju novu uzdanicu Apple Watch, neki mediji i analitičari novom gadgetu već predviđaju neuspjeh poučeni prvenstveno slabom prodajom postojećih pametnih satova na Androidu.
Kako god ju tumačili, brojka od oko 720.000 prodanih Android pametnih satova u svijetu prošle godine nikako ne može predstavljati uspjeh jer, za ilustraciju, smartphonea je u istom vremenskom razdoblju prodano više od milijardu.
U izvještaju analitičara tvrtke Canalys precizira se da je u 2014. godini prodano oko 4,6 milijuna nosivih gadgeta od čega 720.000 otpada na Android Wear satove. Najbolje prodavani smartwatch prošle godine bio je Motorolin Moto 360, a slijedi ga LG G Watch R.
Smatra se da je najveći razlog slabe prodaje Android Wear uređaja kratko trajanje baterije, a čini se da će, barem ako je suditi po dosadašnjim informacijama, sličan problem imati i Apple Watch. Proizvođači stoga moraju optimizirati operativne sustave kako bi svoje satove natjerali da funkcioniraju više od jednog ili dva dana bez punjenja. Također, nosivi gadgeti očito za korisnike moraju biti znatno više od smanjene i slabije verzije njihovih smartphonea.
Baterije, cijena ili mogućnosti? Što bi trebalo popraviti da se pametni satovi bolje prodaju?