Agrotehnološka tvrtka Agrivi u utorak je izvijestila da je osigurala 30,2 milijuna kuna za daljnje širenje na globalnom tržištu.
Spomenuta će im sredstva, kako ističu, pomoći da prošire svoj tržišni doseg na ključna europska tržišta i SAD.
"Snažan napredak koji smo ostvarili i izvanredni klijenti koje podržavamo pripremili su nas za sljedeću fazu našega rasta", kazao je glavni izvršni direktor i osnivač tvrtke Agrivi Matija Žulj.
Zahvalio je SCV-u, EIF-u, HBOR-u, Fil Rouge Capitalu i AgriTech Hubu na podršci njihovoj misiji da digitaliziraju globalnu poljoprivredu.
"Nedavna događanja diljem svijeta privukla su dodatnu pozornost na prehrambeni i poljoprivredni sektor, pa je zanimanje ulagača za Agrivi golemo zbog čega razmišljamo o produljenju kruga i realizaciji dodatnog financiranja", rekao je Žulj.
Partner u fondu SCV Jure Mikuž je kazao da je tvrtka Agrivi ostvarila dojmljiv napredak od njihovog prvog ulaganja 2016. te su se pozicionirali na karti vodećih svjetskih agrotehnoloških kompanija kao jedna od vodećih platformi za upravljanje poljoprivrednom proizvodnjom.
Mikuž je uvjeren da će sredstva ovog kruga financiranja omogućiti tvrtki Agrivi ubrzanje aktivnosti na više poslovnih područja te tako povećanje doprinosa proizvodnji zdrave hrane.
Izvršni direktor EIF-a Alain Godard je kazao kako je oduševljen kad vidi da EIF-ove strateške kapitalne investicije u Hrvatskoj, u suradnji s HBOR-om, donose rezultate i omogućuju hrvatskim tvrtkama da rastu i natječu se na globalnim tržištima, stvarajući nova radna mjesta i potičući brži gospodarski razvoj.
"Uspjeh tvrtke Agrivi izvrstan je primjer kako se snažan rast i izvoz na svjetska tržišta mogu ostvariti u nišama i sektorima koji do prije nekoliko godina gotovo da nisu niti postojali", istaknula je predsjednica Uprave HBOR-a Tamara Perko.
U priopćenju se navodi da je rješenje tvrtke Agrivi jedna od najkompletnijih platformi za upravljanje poljoprivrednom proizvodnjom globalno i pomaže poljoprivrednim gospodarstvima te poljoprivredno-prehrambenim tvrtkama u ostvarivanju ekonomski i ekološki održive poljoprivredne proizvodnje.
Novi krug financiranja, kako se ističe, nastavak je vrlo uspješnog razdoblja za Agrivi, tijekom kojeg je zabilježila brzi rast broja klijenata, učvrstila ključne menadžerske pozicije i dobila veću tržišnu prepoznatljivost i zamah.
Iz Agrivia navode i kako im je portfelj korisnika znatno narastao i danas uključuje brendove kao što su Nestle, Driscoll’s, Kimberly-Clark i BNP Paribas.
Osim toga, konzultantska tvrtka EY preporučila je rješenja tvrtke Agrivi kao projekt s brzim povratom za sve države koje žele povećati održivost lokalne proizvodnje i smanjiti utjecaj na klimatske promjene.
Agrivi je globalna agrotehološka tvrtka osnovana 2013., ima urede u Londonu, Bukureštu, Zagrebu i Varšavi, i podržava poljoprivredno-prehrambene tvrtke u više od 100 zemalja.