To je to što me zanima!

Afera dizel: Hrvatski vlasnici spornih vozila dobili 'hot-line'

Na web adresama i telefonskoj liniji 0800 1985 moguće je saznati jesu li 1.2, 1.6 i 2.0 TDI agregati na listi inkriminiranih. Na kontrolu softvera će ići 26.457 vozila
Vidi originalni članak

Od 26.457 inkriminiranih vozila u nas najviše je Volkswagena (14.230), slijede Škode (6310), Audiji (2517), Seati (836), a na popisu je i 2564 gospodarskih vozila. Sumnja se na još oko 14.000 auta iz Vokswagenove grupe koji su u Hrvatsku uvezeni u proteklih šest godina kao rabljeni – i za njih vrijedi sve što i za nove.

SVE O TDI AGREGATIMA SAZNAJTE NA www.volkswagen.hr; www.skoda.hr; www.seat.hr; www.audi.hr; www.porschecroatia.hr

PITAJTE hotline@porschecroatia.hr

NAZOVITE od 8 do 18 sati na besplatni broj 0800 1985

Vlasnici 26.457 Volkswagena, Škoda, Seata i Audija bit će pozvani u ovlaštene hrvatske servise, a njihov sporni softver koji mjeri između ostaloga i ugljične okside bit će resetiran, a prema potrebi i zamijenjen, rekao nam je u ekskluzivnom razgovoru Franz Lohninger, član Uprave Porsche Croatia.

Domaći zastupnik Hrvatima najomiljenih automobila kazao je kako ovom problemu prilaze s velikom pažnjom i željom da pomognu svim kupcima spornih automobila, koji imaju bilo kakvih pitanja, a jednako tako cilj im je sačuvati desetljećima stvarani ugled uzorite kompanije. Prema procjenama iz Porsche Croatije još najmanje 14.000 vozila koja su uvezena kao rabljena moglo bi pod isti tretman. Među njima je ponajviše Volkswagena, jer upravo je ta marka najtraženija među kupcima rabljenih.

- Otvorili smo hot line i omogućili svima koji sumnjaju da je baš njihovo vozilo među inkriminiranima da vrlo jednostavno to provjere. Na web adresama svih naših brendova (www.volkswagen.hr; www.skoda.hr; www.seat.hr; www.audi.hr; www.porschecroatia.hr) objavili smo sve relevatne informacije, a dovoljno je upisati broj šasije automobila i odmah će se saznati je li baš taj auto u skupini predviđenoj za odlazak u servis - riječi su jednog od dvojice Volksvagenovih čelnika u Hrvatskoj.

Više pročitajte na Autostart.hr

Idi na 24sata

Komentari 1

  • golijat 06.10.2015.

    Nema teorije da odem na izmjenu programa. Motor ima emisiju kakvu ima. Kad se taj program pokrene, stavi motor u "safe mode"...umanji mu snagu i svašta nešto kako bi ispunio uvjete. S programom koji bi poštivao te glupe emisije, motor će izgubiti na snazi i potrošnja će biti veća. Ne hvala.

Komentiraj...
Vidi sve komentare