Osiguranje ekrana korisnik može ugovoriti prilikom kupovine novog mobitela ili tableta, ili pak 30 dana nakon kupovine uređaja. Korisniku je garantiran popravak nastale štete na ekranu, a štetu može prijaviti kroz Moj A1 aplikaciju i Moj A1 portal ili Lamie službe za korisnike. Nakon toga, uređaj će preuzeti dostavljač na odabranoj adresi, a korisnik uređaj može predati i u poslovnicama Hrvatske pošte te na A1 prodajnim mjestima. Popravljeni uređaj ubrzo nakon toga korisniku stiže na odabranu adresu ili ga preuzima u A1 dućanu.
- Cilj nam je osigurati cjelovito digitalno iskustvo gdje god je to moguće. Kako bismo u tome uspjeli fokusiramo se na ono što korisnicima olakšava odabir i korištenje usluga - jednostavnost ponude, transparentnost procesa i fleksibilnost u svakom koraku. Ovim digitalnim rješenjem korisniku smo omogućili da u svega nekoliko klikova uslugu ugovori i njome upravlja bilo kad i bilo gdje.- izjavila je Ana Burica, rukovoditeljica Odjela razvoja proizvoda i digitalnih platformi.
A1 osiguranje ekrana moguće je ugovoriti za svaki novi uređaj iz A1 ponude na najdulje pet godina, a korisnik je može otkazati u bilo kojem trenutku, također putem Moj A1 aplikacije i ostalih kanala. Uređaj je osiguran od rizika slučajnog loma, puknuća ili razbijanja ekrana bez obzira u kojoj zemlji je šteta nastala. Premija iznosi 24 kune mjesečno za jedan osigurani ekran uređaja i naplaćuje se na A1 mjesečnom računu.
Prvi popravak ekrana uređaja je besplatan, kao i svaki zahtjev za popravkom podnesen više od 12 mjeseci nakon prethodne prijave štete. Za svaki sljedeći popravak unutar godine dana od prethodno prihvaćenog odštetnog zahtjeva, korisnik plaća iznos 10 posto maloprodajne cijene uređaja na dan njegove kupovine.