To je to što me zanima!

24sata.hr najsnažniji portal, a Gastro.hr raste odličnih 25%!

Doseg Styrijinih portala u listopadu iznosi 72,02% korisnika interneta u Hrvatskoj što ju, s čak tri portala u TOP5 čini apsolutnim digitalnim liderom na tržištu
Vidi originalni članak

Styria svojim web stranicama doseže do više od 1,73 milijuna stvarnih korisnika, odnosno 72,02% korisnika interneta u Hrvatskoj te drži lidersku poziciju kao digitalna grupacija. Portali 24sata.hr na prvom mjestu, njuškalo.hr na trećem, vecernji.hr na petom i poslovni.hr na dvanaestom mjestu su u vrhu čitanosti u Hrvatskoj te nastavljaju rasti kroz kvalitetan sadržaj i razvojni napredak.

Uz Gastro.hr, ponosni smo i na ostale specijalizirane portale u iz portfelja 24sata - zdravakrava.hr, budi.in, klokanica.hr koji svakodnevno svojim čitateljima donose najzanimljivije informacije iz svijeta zdravlja, mode i roditeljstva te su vodeći po čitanosti u svojim područjima.

Niti jedan naš uspjeh ne bi bio moguće bez vas, naših vjernih čitatelja i vaše podrške! Hvala svima što nas pratite, a mi ćemo vaše povjerenje nastaviti svakodnevno opravdavati najzanimljivijim sadržajem te ispunjavanjem vaših želja  dodatnim ulaganjima u razvojne funkcionalnosti.

Nevjerojatan uspjeh Gastra u prvom mjesecu od lansiranja

Sredinom listopada lansiran je redizajnirani portal Gastro.hr koji inovacijama u dizajnu, razvojem novih funkcionalnosti te najukusnijim receptima i člancima donosi nove trendove u hrvatski internetski prostor. Naporan trud da novi portal bude opremljen velikom bazom recepta, jedinstvenim funkcionalnostima i člancima koji potiču neke nove gušte, a čitateljima otkrivaju nove mirise i okuse sigurno se isplatio što pokazuju i rezultati prikazani u istraživanju gemiusAudience.

Naime, u listopadu je portal Gastro.hr čitalo čak 144.836 stvarnih posjetitelja, što je gotovo 25% više nego u rujnu.

VIDEO: Pogledajte sve funkcionalnosti novog portala

Pripremamo još iznenađenja

Tim 24sata priprema mnoga iznenađenja koja će već u prvim mjesecima 2015. godine oduševiti čitatelje i partnere. Neka od njih su zasigurno i portal za zabavu te portal za nešto ozbiljniju publiku, a najzanimljivija novost je i redizajn portala 24sata.hr koji osim vizualnih promjena uključuje i neke nikad do sada u Hrvatskoj viđene funkcionalnosti. Naravno, nećemo sada otkrivati dodatne detalje da vam ne pokvarimo iznenađenje.

Istraživanje gemiusAudience

Istraživanje gemiusAudience prati posjećenost hrvatskih web stranica. U istraživanju sudjeluje oko 130 hrvatskih stranica. Istraživanje gemiusAudience postalo je standard u internetskom istraživanju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internetski mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Europe. Podaci ovog, za sada, jedinog istraživanja posjećenosti hrvatskih web stranica su usporedivi i javno dostupni na web adresi: http://www.audience.com.hr/.

Idi na 24sata

Komentari 27

  • Maroje1 23.11.2014.

    Sve se svodi na Njuskalo 24sata i Vecernji, ostalo ne donosi ni 10% vaših ukupnih posjeta. Ali to drži vodu dok se prodaju skupi baneri prema prikazu (CPM) a ne prema kliku. Kada to propadne a propasti će jer je neisplativo oglašivačima, gotovo je sa poslovnim modelom.

  • melidony 23.11.2014.

    Pod pretpostavkom da je ovo točno, time je Vaša društvena odgovornost veća, što se nažalost ne bi moglo reći za pristranu "poštovanu administraciju" povezane interesne skupine, koje crvene minusima neistomišljenikei toleriranje jeftine populističke demagogije kao i pristranosti u komentarima mnogih važnih događaja.Ipak želim Vam sve najbolje u nadi da će se to popraviti (na bolje ,dakako)

  • Nik Dubrovnik 22.11.2014.

    Uprvo o tim opomenama sam govorio. Niste u stanju prihvatiti najmanju kritiku bez pokazivanja misica. Najbolji ste medju zutim portalima. Slava moderatorima i njihovom egu

Komentiraj...
Vidi sve komentare