Hrvatski medijski brend 24sata osvojio je u utorak drugo mjesto u kategoriji ‘Najbolje korištenje Facebooka od strane novina’ na dodjeli XMA Cross Media Awards u Frankfurtu te se našao u prestižnom društvu prvoplasiranoga britanskog The Guardiana i trećeplasiranog francuskog dnevnika Le Parisien. XMA Cross Media Awards svake godine organizira Svjetska udruga novinskih izdavača (WAN-IFRA). Ovogodišnje nagrade dodijeljene su na temu ‘Social Media Stars’ u četiri kategorije.
Nagradu su ime 24sata primili community manager Bojan Rodik i voditeljica marketinga digitalnih izdanja Matejka Paladin.
- Facebook je danas nezamjenjiva komunikacijska platforma. Aktivno ga koristimo kako bismo se još više približili našim čitateljima, nudeći im sadržaj koji ih zanima. Trudimo se biti aktualni, brzi i informativni, istaknuti bitna društvena pitanja, ali i zabaviti naše Facebook fanove. Bez ljudi koji nas svakodnevno prate, komentiraju i 'lajkaju' ne bi bilo niti ove nagrade i na tome im od srca zahvaljujemo - rekao je Bojan Rodik.
Članovi žirija, redom svjetski stručnjaci iz područja izdavaštva i komunikacija, ocijenili su Facebook aktivnost 24sata riječima:
205 ‘lajkova’ i 49 komentara u jedan sat, na Facebook post objavljen u nedjelju, znači da nešto rade kako treba! Facebook je značajan izvor prometa za njihovu web stranicu, a isto tako izaziva komentare i ‘lajkove’. Odličan posao!
- Naći se u društvu novinskih velikana The Guardiana i Le Parisiena za nas je velika čast. Ponosni smo na cijeli tim, a ova je nagrada potvrda velikog truda koji smo uložili kako bismo izgradili zajednicu oko 24sata - dodala je Matejka Paladin.
24sata je s aktivnošću na ovoj društvenoj mreži započeo još 2008. godine osnivanjem prve fan stranice. Od 2010. godine surađuje sa zagrebačkom agencijom iStudio koja, zajedno s community managerom 24sata Bojanom Rodikom, preuzima promociju i administraciju fan stranice te stranica 24sata ubrzo postaje najbrojnija hrvatska komercijalna fan stranica. U proljeće 2012. godine 24sata preuzima vođenje Facebook stranice unutar kuće te aktivnost i broj fanova rastu do trenutne brojke od gotovo pola milijuna fanova.
Za 24sata je ovo već druga nagrada ove vrste: 2009. godine osvojio je XMA Cross Media Award za multimedijalni branding i dizajn.
Za više informacija posjetite: http://www.wan-ifra.org/microsites/xma-cross-media-awards