To je to što me zanima!

24sata pokorio Berlin! Čak 4 zlata među 11 osvojenih odličja

YouTube serija ‘Isti san’ osvojila je tri zlata, projekt #bezsrama jedno, a dobili smo i tri srebra i četiri bronce. 24sata su dokazala da imaju najjači i najnagrađivaniji native advertising studio na svijetu
Vidi originalni članak

24sata su danas dokazala da imaju najjači i najnagrađivaniji native advertising studio na svijetu. Žiri berlinskog Native advertising instituta dodijelio nam je 11 odličja čime je 24sata postao nagrađivaniji od Bilda, Forbesa, CBS-a i ostalih velikih svjetskih kuća.

POGLEDAJTE VIDEO:

Među nagradama najviše se ističu tri zlata za YouTube seriju “Isti san”, čiji je pokrovitelj bila Coca-Cola. U 10 epizoda glavne uloge imaju JoomBoosovi mladi influenceri, stasali u YouTube Talent showu “Videostar”.

“Isti san” dobio je zlato za najbolju seriju pod pokroviteljstvom, najbolje korištenje influencera i najbolje korištenje YouTubea.

Talent show “Videostar” dobio je broncu u kategoriji najbolje serije pod pokroviteljstvom.

- Pomeli smo svjetsku i domaću konkurenciju. JoomBoos je najveća YouTube mreža u regiji. Gledanost joj je 40 posto viša od nacionalne televizije - rekao je voditelj JoomBoosa Matej Lončarić, koji je s Natašom Šudelijom, voditeljicom native tima 24sata, primio prestižna priznanja u Berlinu.

Sva ta priznanja ne bi bila moguće da na projektima nije radio naš vrhunski native studio, koji je dobio broncu u kategoriji Native studio godine do 20 zaposlenika. Srebrnu nagradu dobili smo za kampanju #bezsrama koju je Native studio radio za Plivu. Žiri ju je nagradio kao projekt s najboljom strategijom i kao jednu od najkreativnijih kampanja.

Cilj kampanje bio je edukacija žena o kontracepciji i njezinoj važnosti kroz upitnike, članke, interaktivni mikrosite i društvene mreže. Kampanju je pregledalo više od 300.000 čitatelja.

Osim te nagrade, kampanja #bezsrama dobila je i zlato za najbolje korištenje online medija. Druga uspješna native kampanja 24sata, #SkiniSe za melanom, u istoj konkurenciji osvojila je srebro. Kampanja koju je naš specijalizirani portal Zdrava Krava realizirao za dm upozorila je ljude na važnost samopregleda u sprečavanju raka kože. Kampanju je pregledalo više od 250.000 ljudi koji su mogli naučiti više o svojoj koži, kako se zaštititi od sunca i gdje se pregledati ako sumnjate na rak.

- Biti u konkurenciji s velikanima poput NY Timesa i CBS-a je fantastična stvar. Presretni smo i ponosni, vraćamo se kući s punim rukama nagrada - rekla je Nataša Šudelija.     

Native studio 24sata osvojio je 11 nagrada

U stručnom žiriju sjedili su najbolji eksperti za marketing i native u svijetu. Oduševljeni su studiom 24sata koji je pomeo konkurenciju i najavio nove vrhunske kampanje.     

1. najbolje korištenje influencera za ‘Isti san’, zlato

2. najbolje korištenje YouTubea za seriju ‘Isti san’, zlato

3. korištenje online medija za kampanju #bezsrama, zlato

4. serija pod pokroviteljstvom za ‘Isti san’, zlato

5. najbolja native strategija za kampanju #bezsrama, srebro

6. najkreativnija kampanja za#bezsrama, srebro

7. korištenje online medija za kampanju #skinise za melanom, srebro

8. serija pod pokroviteljstvom za ’Videostar’, bronca

9. najbolje korištenje teksta za#bezsrama, bronca

10. najbolje korištenje YouTubea za ‘Videostar’, bronca

11. native studio godine, bronca

Idi na 24sata