Ključ uspjeha globalno prisutne franšizne mreže agencija RE/MAX je upravo u odlično razrađenom sustavu edukacije potencijalnih agenata i franšizera koji imaju priliku učiti iz najboljih praksi te dijeliti iskustva s drugim RE/MAX agencijama.
Interes je velik, do sada je na seminarima prisustvovalo više od 120 osoba, a prezentacije su održane u Zagrebu, Splitu i Zadru. Reakcije su jako dobre, a s obzirom da se radi o nečemu novom na tržištu publika s interesom prati predavanje i gotovo uvijek želi saznati još dodatnih informacija nakon seminara. Ono što je bitno za istaknuti je da velik broj zainteresiranih na kraju postanu RE/MAX agenti ili franšizeri.“ – izjavio je regionalni direktor za RE/MAX Hrvatska, Vladimir Žerjavić.
RE/MAX Hrvatska se razlikuje po jakom brandu koji je globalno zastupljen, najboljim marketinškim strategijama, najnaprednijem sustavu edukacije te suradnji između agenata koja se odvija po određenim standardima i prema etičkom kodeksu RE/MAX-a i neprestanoj podršci koju agenti dobivaju od svojih ureda ili regije prilikom izgradnje karijere.