Studenti treće godine preddiplomskog stručnog studija Menadžment u turizmu, hotelijerstvu i uslužnim djelatnostima, RIT Croatia u Dubrovniku, u sklopu kolegija Vrednovanje i unapređenje kvaliteta usluga organizirali su raznolik program za studente, osoblje i uzvanike, počevši sa „Slavonskim doručkom“.
„Slavonski doručak“ organiziran je s humanitarnim ciljem prikupljanja sredstava u dobrotvorne svrhe za Mariju Ristić iz sela Strošinci kraj Gunje. Marija živi s bakom i rano je ostala bez roditelja. Njezina kuća je bila jedna od onih koje su bile pogođene poplavama te koje su čistili i uređivali vatrogasci JVP Konavle, čiji je član, g. Pero Miladin studentima ukazao na tešku situaciju u kojoj se ova obitelj nalazi. Ovom su akcijom studenti zasad prikupili 3.000 kuna te pozivaju građane da se uključe i svojim doprinosima pomognu Mariji njezinoj baki.
“Obilježavanje Svjetskog dana kvalitete je dugogodišnja tradicija na našem koledžu. Svake godine radimo nešto drugo I to svaki puta u vrlo uspješnoj organizaciji samih studenata. Iznimno sam ponosna na njih što su ove godine odlučili iskoristiti i ovu aktivnost kako bi pomogli drugima”, rekla je Milena Kužnin koja na koledžu, u sklopu studija Menadžment u turizmu, hotelijerstvu i uslužnim djelatnostima vodi kolegij Vrednovanje i unapređenje kvaliteta usluga.
Osim spomenute humanitarne akcije, održane su aktivnosti poput Igre potrage za blagom (Scavenger Quality Hunt) u kojoj su studenti tražili izgubljene predmete vezane za pojam i značenje kvalitete u svakodnevnom životu, te igre nazvane Borba Titana (Tower Building Competition), koncipirane kao natjecanje dvaju tima u gradnji zadane konstrukcije u kojem je sudjelovalo i osoblje RIT Croatia, a smisao igre je razvijanje timskog duha i komunikacijskih vještina.