To je to što me zanima!

Studenti dodjelili nagrade Zlatni indeks za 2012. godinu

Riječ je o nagradama koje studenti Sveučilišta u Zagrebu dodjeljuju poduzećima koja su u prethodnoj godini najviše ulagala u njihov profesionalni razvoj i obrazovanje
Vidi originalni članak

Na svečanoj ceremoniji održanoj 21. ožujka u dvorani Kornati Hypo centra u Zagrebu dodijeljene su nagrade Zlatni indeks za 2012. godinu. Studenti su na svečanosti dodijelili ukupno 12 nagrada u šest kategorija te posebnu nagradu žirija i Grand Prix za poduzeća koja su pobijedila u više kategorija. 

Styria osvojila nagradu za poduzeće koje je najviše ulagalo u studentske projekte i udruge u 2012. godini

U skladu s odlukom Povjerenstva koje čine udruge Sveučilišta u Zagrebu, u studentske su projekte i udruge u 2012. godini najviše ulagala poduzeća Euro-Unit i Styria, dok su u kategoriji sudjelovanje u studentskim projektima najuspješnija bila poduzeća Imago i INA. U organizacija projekata u kojima sudjeluju studenti najviše su se istaknuli Henkel i Ericsson Nikola Tesla, dok su u kategoriji poduzeća koja stipendiraju studente najuspješniji bili Sandoz i Adris. U kategoriji praksa u poduzećima dobitnici nagrade Zlatni indeks  za 2012. godinu su Henkel i Pliva.

Partner projekta Zlatni indeks, Hendal Market Research, proveo je veliko istraživanje na pet sastavnica Sveučilišta u Zagrebu, te su na temelju tih rezultata dodijeljene nagrade u kategoriji najbolji imidž prema percepciji studenata. Tako prema mišljenju studenata najbolji imidž imaju tvrtke Student Travel Agency (STA) i Ericsson Nikola Tesla.

Posebne nagrade žirija na svečanosti su dodijeljene poduzećima Adacta, Siemens i HPB, dok je Grand Prix za velika javna/ mješovita/privatna poduzeća osvojio Ericsson Nikola Tesla. Tvrtka Henkel osvojila je Grand Prix za mala i srednja poduzeća.

Projekt Zlatni indeks treću godinu za redom organizirala je studentska udruga eSTUDENT uz potporu predsjednika Republike Hrvatske prof. dr. sc. Ive Josipovića, Vlade Republike Hrvatske, Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske udruge poslodavaca te Sveučilišta u Zagrebu. Generalni sponzor projekta je Adris. Medijski partneri projekta su MojPosao, Educentar, Lider i Styria, a partneri projekta INA, Mozaik grupa, Hendal, LumiLas, Coca-Cola Hellenic, Dukat, EMI 23 te iStudio.

Cilj projekta je podizanje razine obrazovanja u Republici Hrvatskoj povezivanjem akademske zajednice i poslovnog svijeta te poticanje sudjelovanja što većeg broja poduzeća u studentskom životu investiranjem u obrazovanje. Na natječaj koji je bio otvoren do 3. ožujka mogla su se prijaviti poduzeća koja svojim radom aktivno sudjeluju u studentskom životu i projektima te potpomažu aktivnosti studentskih udruga. Na ovogodišnji natječaj prijavilo se ukupno 27 poduzeća.

Idi na 24sata