Juventus je na glamuroznom događaju ugostio brojne zvijezde i predstavio novi grb. Deseti u povijesti i prvu promjenu grba nakon 2004. godine. I dok su navijači s gnušanjem dočekali ovakvu radikalnu i dramatičnu promjenu, iz Juventusa poručuju da je to početak jedne nove ere. Juventus postaje globalni brend, koji bi trebao zarađivati ogroman novac na temelju imena, povijesti i postignuća.
Pa zašto baš ovaj dizajn? Zar nisu mogli malo promijeniti, modernizirati dosadašnji grb? Odgovor leži u dizajnu dresa iz 1940-ih godina. Dresovi su tada bili crni, a jasno se na prsima isticalo veliko slovo J.
Novi dizajn grba u uporabu kreće od srpnja 2017. godine, a predstavlja samu esenciju Juventusa.
- Crne i bijele pruge su prepoznatljivi znak i bit će glavna karakteristika novog dresa. Scudetto predstavlja klupsku želju za pobjedom, sada i zauvijek. I konačno - slovo J. Ono zauzima posebno mjesto u srcu svakog navijača - rekao je predsjednik kluba Andrea Agnelli.
Pa, što je ovo?!
Rebrandiranje grba Juventusa nije dobro sjelo navijačima što potvrđuje jedan od komentara u nizu:
- Juventus je mašina koja rekordno brzo može od 100 km/h do 0 km/h". Novi grb Juvea izgleda kao kondom.
Seksi Emily predstavila grb
Ipak, na gala večeri na kojoj je predstavljen veliki zaokret bila je i prekrasna manekenka Emily Ratajkowski.
Juve se 'amerikanizira', novi grb pokreće stvari u tom smjeru, a baš Emily, koja je velika zvijezda u SAD-u najbolje oslikava u kojem pravcu ide Juve u budućnosti.