Nakon što je u utorak istekao rok za švedsku tvrtku Endorphin Magine za uplatu prve rate od 2,5 milijuna eura za televizijska prava na Prvu HNL od iduće sezone, HNS je taj ugovor raskinuo i pokrenuo novo nadmetanje između telekomunikacijskih tvrtki.
Ona koju je poslao konzorcij Hrvatskog telekoma, kladionice SuperSport i Hrvatske televizije od 60 milijuna kuna po sezoni, kako doznaju 24sata, nije jedina. Štoviše, prema dobro upućenim izvorima, doznajemo kako je u sjedište saveza stigla još unosnija, ona drugoga telekomunikacijskog diva, A1 telekoma.
POGLEDAJTE VIDEO: Kako je Osijek dočekao Lovrića
A1 za otkup televizijskih prava, neslužbeno doznajemo, nudi 10 milijuna eura po sezoni u idućih četiri ili pet sezona i ta je ponuda navodno najbolja koja je dosad stigla u HNS. Veći dio financijskog kolača išao bi klubovima, koji su po zadnjem ugovoru dobivali tek 12-13 milijuna kuna.
Za razliku od ponude konzorcija u kojem je Hrvatski telekom, koji bi ekskluzivno emitirao većinu utakmica na svojoj platformi, uz jednu po kolu na javnoj televiziji, ponuda A1 nije ekskluzivna. Odnosno, svaka bi TV kuća ili operater mogli otkupiti pojedinu utakmicu, pa bi neki derbi, primjerice, mogao biti na bilo kojoj televiziji s nacionalnom koncesijom ili na konkurentskim operaterima.
A1 za 24sata: Ponuda je financijski vrlo atraktivna
Službeno, iz Korporativnih komunikacija A1 Hrvatske odgovorili su nam da su pregovori u tijeku.
"A1 Hrvatska zainteresirana je za kupnju televizijskih prava za 1. HNL te je predala vrlo atraktivnu financijsku ponudu. Za vrijeme trajanja komercijalnih pregovora s HNS-om A1 neće komentirati detalje ponude", napisali su u priopćenju na upit 24sata.
U savezu održali sastanak
HNS se o ovoj ponudi službeno nije očitovao, što je uobičajeno kad su u tijeku pregovori o takvim pitanjima i dok sve ne bude završeno. No kako doznajemo iz saveza, predstavnici A1 već su održali sastanak i upoznali krovnu kuću hrvatskog nogometa o svojoj ponudi.
Podsjetimo, iz HNS-a su u srijedu priopćili kako "pokreću intenzivne pregovore s drugim zainteresiranim subjektima oko otkupa TV prava za sva natjecanja pod okriljem HNS-a". Istaknuli su da značajan rast kvalitete domaćeg klupskog nogometa, na čelu s Prvom HNL, generira sve veći interes tržišta i predstavlja najatraktivniji sportski sadržaj u zemlji.
Pritom, Hrvatski nogometni savez ističe kako značajan rast kvalitete domaćeg klupskog nogometa, na čelu s Prvom HNL, generira sve veći interes tržišta te predstavlja najatraktivniji sportski sadržaj u zemlji.
Natječaj iz 2020., koji je dobila švedska tvrtka, HNS-u je pokazao da hrvatski nogomet ima bitno veću vrijednost na tržištu TV prava u odnosu na ono što su dosad dobivali, a i ova nova ponuda govori u prilog tome.