Vozački ispit položio sam, a gdje drugdje, nego u Autoškoli Hajduk. Više se ne sjećam jesam li polagao na ‘fići’ ili ‘stojadinu’. Ali bilo je to davno prije 18. rođendana, tako da sam nekoliko mjeseci morao čekati vozačku dozvolu, prisjetio se Ivica Mornar, bivši napadač Hajduka i hrvatske reprezentacije.
- Moj prvi automobil bio je, zapravo, očev Audi 100. Zvao sam ga ‘lađa’. Bio je toliko velik da me bilo strah voziti ga, tako da sam pažljivo planirao rutu kojom ću voziti od kuće u Kaštelima do Poljuda. Birao sam ravnije ceste, s manje križanja, a parkirao sam se daleko od stadiona, na širokom parkingu bez puno automobila. Tek dobro svladavši vožnju ohrabrio sam se i počeo parkirati uz stadion - ispričao je Mornar.
- Obožavao sam taj Audi 100, koji mi je na kraju spasio i život. Vozio sam se s prijateljima prema Žrnovnici. Padala je kiša, bilo je dosta klizavo te onako neiskusan i mlad proklizao sam i sletio s ceste. Auto se prevrnuo, bio je totalno uništen, no nama, nasreću, nije bilo ništa. Da smo bili u nekom drugom automobilu, ne znam bismo li se izvukli živi. Bilo mi je žao Audija, ali ga nisam ni popravljao jer je bila totalna šteta - sjetno kaže Mornar, koji je uskoro kupio “šminkerski” bijeli Renault 5, zatim BMW 3 pa Mitsubishi Eclipse. U inozemstvu je vozio svašta, bili su to uglavnom sponzorski automobili.
- Danas vozim Jaguar, obiteljski automobil, no svako malo sjetim se Audija 100. Bio je neobičan, bordo boje, kakva se nije često mogla vidjeti na cesti. I nije se sviđao samo meni nego i djevojkama. Iako sam tad bio uvjeren da su one gledale mene, a ne automobil.
JAGUAR S TYPE MARKA AUDI 100
4000 OBUJAM 1000
210 SNAGA(kW/KS) 63
6,5 UBRZANJE(0-100km/h) 9,1
250 NAJVEĆA BRZINA(km/h) 160
17,1 POTROŠNJA(L/100km) 12,0
1566 MASA(kg) 1330
420.000kn CIJENA 5000