Na Poljudu je danas predstavljen novi Hajdukov "cobranding" proizvod u suradnji s tvrtkom "Divona" iz Vrlike. Na tržište će biti plasirana izvorska voda s obilježjima splitskog kluba.
- U Hrvatskoj se godišnje konzumira preko 200 milijuna litara flaširane vode i kad bismo ovim projektom uzeli pola posto udjela u tržištu to bi bilo milijun litara, odnosno milijun kuna za Hajduk. Trend potrošnje flaširane vode je u stalnom porastu i u ovom vidimo dugoročno jako dobar izvod prihoda - rekao je direktor Hajdukovog marketinga Aljoša Bašić i dodao:
- Prema meteorološkim prognozama, očekuje nas dugo i toplo ljeto. Neka to ljeto bude rashlađeno Hajdukovom vodom.
Ugovor je potpisan na dvije godine uz mogućnost produljenja, obostrano je ekskluzivan što znači da Hajduk na stadionu i za potrebe momčadi ne smije koristiti drugu vodu kao što ni tvrtka "Divona" ne smije surađivati s drugim klubovima.
- Naša voda se puni na izvoru rijeke Cetine, imamo sve potrebne certifikate i radi se o vrhunskom proizvodu, kako za običnu izvorsku, tako i za mineralnu vodu. Uskoro će se moći naći u većim trgovačkim lancima pa očekujemo da će ova suradnja biti financijski obostrano korisna - rekao je vlasnik "Divone" Nediljko Miletić.